{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Væk? :'( {{forumTopicSubject}}

Hey alle, min Sonic blev lørdag d. 26 April nakket af 4 perkere. Lidt nederen da den kun er 3 uger gammel og har brugt 21.000 kroner på den. Og var overhovedet ikke færdig, men er jeg vel nu. Hvis i hører noget om nogen der har taget den ville det være fedt hvis i kunne fortælle noget. Den blev taget i Solrød, tråstrup vej under motorvejsbroen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Væk? :'(
  • #1   2. maj 2008 De havde koben de truede med, men gav den selvf ikke bare. Slog en af dem da han rækkede hånden ud efter min nøgle, så begyndte de at slå istedet for at skuppe smiley

• #2   2. maj 2008 Ja, det er helt iorden smiley

Det værste er næsten bare at politiet ikke gør en skid. De siger de vil tjekke overvågnings båndene tæt på der hvor det skete, har de sagt i en uge men har ikke været der endnu smiley

• #3   2. maj 2008 Nej, altså jeg mærkede ikke rigtig noget. Det var nok pga. jeg var så sur over at de skal være sådan nogen svin. Men altså vi var også 4, men det var kun min halvbror der turde komme hen og gøre noget. De andre to sad bare og kiggede. Ingen skrammer eller noget, fik bare lige 1-2 blå mærker. tog ikke min hjelm af da de stoppede mig. Er jeg også glad for.

Kommentér på:
Væk? :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce