{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

Verdens Uheldigeste Dreng (Mig) {{forumTopicSubject}}

Jah.. Jeg har en lille historie om verdens uheldigeste dreng.
(Nemlig Mig!)
Det startede med jeg havde lånt en 21 mm Dellorto Kaburtor af en kammerat. Da jeg mener min 28 mm er alt for stor til min MHR cylle.
Fint nok, men så sætter jeg den på. Og den køre af helveds til (Måske dyse?) Så jeg beslutter og skifte tilbage til 28 mm'eren.
Den blev sat på og jeg skulle ud og køre med drengene.
Lige pludselig ca. 1 km fra mit hjem dytter min kammerater helt vildt og jeg tænker bare "What the..?". Så ser jeg der står store gnister ud fra min bagende. Og jaah.. Mit udstødning var faldet af! Skruen var blevet rystet ud, og den lå bar hen af jorden.
Så stoppede jeg op, og lånte en kammarats scooter til og hente en ny bolt. Det gik fint. Så satte jeg den i. Men gevindet ved ophænget var smadret og den tog ikke fat så udstødning faldt af igen, og igen og... Igen! Så fik jeg en ideé, den blev stripset fast indtil jeg kom hjem. Det virkede!
Men da jeg så ville starte joggen, FALDT KABURATOREN UD AF STUDSEN!!!!! Og jeg gav op, jeg måtte trække hjem..
Og ikke nok med det, nu er der benzin ud over hele mit værksted, og jeg fik da også smagt lidt på det! FY FOR HELVEDE MAN!

- Er jeg den eneste der har været ude for sådan noget her?
Er jeg bare total mongol eller hvad? smiley

- Hvad syntes i, lorte dag eller hvad?! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens Uheldigeste Dreng (Mig)
Kommentér på:
Verdens Uheldigeste Dreng (Mig)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce