Kreidler klubben

Kreidler klubben

Medlemmer: 155
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Møbelsamling klædeskab 1.000 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kreidler lovlig dele rmc 3 gear
  • #1   25. maj 2008 er ved at være pænt sjældent efterhånden :=)

• #2   25. maj 2008 1500-2000 det lyder sku dyrt man kunne købe en helt ny lovlig Mahle cylle for 1300 i skåde og en karbu 10mm bing kan man finde i på et hvert stumt markede til 100 kr så jeg synes 1500-2000 lyder vildt dyr i sær når det er brygte dele vi snakker om.

• #4   25. maj 2008 mikkel s..du taler vist ikke af erfaring!!
    men det ok du syns det virker for dyrt..jeg kan også finde gl karbu som er slidt for ingen penge..men hva kan bruge det til????
    carsten k..jo orig lovlige ting er bare ikke til at finde efterhånden i en ordenlig stand

• #5   25. maj 2008 I øvrigt er cylinderen fra Kreidler Service heller ikke lovlig, da den da har en plomb, men den har ikke det rette typegodkendelsesnummer.

Ergo er et par tusinde for et komplet kit fair nok. Men det er dyyyyrt, ingen tvivl om det.

• #6   25. maj 2008 jeg mener at hvis nogle kan finde et komplet orig sæt og i fin/ iorden stand til en pris under 1500kr..så det nok mig som køber!!! har jeg aldrig set endnu!! som er 100% lovligt med rigtige type godkendelser nr :=)

• #7   25. maj 2008 Jo rimeligt
    Jeg tager
    cyl 1000-1200
    Top 250
    Studs kabo 400.

• #8   28. aug 2013 Ved godt det er et gammelt emne, men jeg synes det er UMULIGT at finde en 10mm bing til florett. Har fundet masser at 10mm bing men der sidder skruen på den forkerte side, eller også er der slet ingen skrue på. Smid mig endelig en besked hvis i kender nogle på sjælland der ligger inde med en 10mm til florett

Kommentér på:
kreidler lovlig dele rmc 3 gear

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce