{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
290 visninger | Oprettet:

Forstår virkelig ikke SG! {{forumTopicSubject}}

Seriøst, det tog mig 3 forsøg at få CPI ind, sådan som den ser ud nu, folk skrev den var grim, og den ville aldrig komme ind? Hvad fuck sker der? Måske synes nogle den er grim, men hvorfor ligger den så nr 1 over fedeste popcorne? fatter ikke en skid. Kunne godt forstå at hvis der var utydelige billeder eller for lidt tekst? Derfor skal man sku da ikke afvise på grund af at det er en trend at hade CPI? Afviser selv scootere, men det er alle slags, og en god grund. Synes vi alle sammen skal gå sammen med alle andre CPI grupper og sende en klage til SG for det. CPI er og vil altid være en god scooter, det er kun fordi folk de vold tuner dem og siger: ja de kunne ikke engang holde til en ny cylinder, det handler jo bare om at vide hvad foren? Synes også det er fair at afvise, men man kan ikke afvise en scooter bare fordi den har været handlet hos T hansen, jeg ved at Giantco Sprint har samme problem, og så er det jo heller ikke alle der lige har forstand på SG og det måske første gang de besøger siden. Bare se på "undertaker" 's Popcorn, den disser folk fuldstændig for den look og hvad han har gjort ved det, sagen er at han synes den er flot og kører rigtig godt, han lægger den bare ud for at vise hvad han har at byde på, derfor skal folk da ikke afvise og disse alt omkring den? Det jo ikke lige alle der har 30.000 og køber en ny jog og køber fuldhus hos stage6?

Hvad er jeres mening omkring afvis af scootere udengrund?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstår virkelig ikke SG!
  • #1   2. sep 2008 det er for latterligt.. forstår dig.. men 1 ting... har også en cpi.. det er bar en gtr og den kom ind i første forsøg... ved ikk hvorfor de så bar stemte den ind.. det ka ikk ha med ydelsen og kvaliteten af motoren at gøre.. for min gtr har samme motor som en pop? så ved ikk hva deres problem er?

• #2   2. sep 2008 nej forstår dem virkelig ikke..

• #3   2. sep 2008 hey. For nogle måneder siden skrev jeg i samme stil som dig.. men det va inde i forum.. der fik jeg mange opbakninger.. også med dem uden cpi.. prøv det.. har fuld forståelse

• #4   3. sep 2008 Jeg syntes også det var for ringe. Jeg fik min oliver ind hvor jeg manglede 1 stemme før den blev stemt ud!
    Jeg syntes det er for latterligt jeg havde brugt næsten en time på min tekst og taget billeder med rigtigt kamera. Så jeg fatter ikke hvad jeg har gjort forkert?
    Jeg vil vædde på cpi er ligeså pålidelig som alle de der rigesvins jog r', sonic og hvad de ellers har at byde på.
    Det er jo trosalt samme motorblok. Men jeg syntes vi skal bakke hinanden op om ikke andet os klubmedlemmer.

hvad mener i?

• #5   3. sep 2008 enig!!

• #6   3. sep 2008 jeg ved af erfaring at plastikket på cpi er lidt billigt, men stadig giver det ingen grund til at stemme dem ud.
    Puch har jo f.eks. næsten ingen bremser, det er da et minus for dem, men de kunne aldrig blive stemt ud!?

• #7   3. sep 2008 det er jo fucked up!

cpi er fandme en konge knallert!

• #8   4. sep 2008 Sådan er det jo med alle scootere, ordenligt tun koster dyrt. Det jo klart hvis du knalder et powerfilter fra THansen til 50 kr på uden at indstille ville de køre af lort, ja, men de fleste CPI'er kører godt. Har en nabo som køber mange cpi'er som ikke vil starte, han køber for 500 kr, så kører de for en drøm. Hvis man ikke har forstand på CPI Popcorne m fl. Så hold jer fra det, det bliver kun dårligere af hvis man laver noget sjusk, og det er der mange der gør: Nåår ja, cpi, vi knalder lige hurtig en cylinder på uden pakninger, det holder af ligevel ikke" det sådan folk de tænker om cpi, men som Undertaker siger, så holder det sku hvis man gør det ordenligt. BTW, der er ingen forskel på Jog og Popcorn motor, jo på en jog er bagtøjet skudt lidt længere bagud. Men drop det, CPI er anerkendt som en lovlig scooter, de fleste cykel handlere har handlet med dem europa over, en scooter er en scooter, også må man fanme selvom man vil tune/gejle/style sin kværn, nogle gør, andre ikke. Jeg har det som om at hvis du vil ind på scootergalleri skal den jo være gejlet, ellers er det ud.

Det tog mig ca, 3-4 forsøg at komme ind, og jeg skrev "HVORFOR AFVISER I? - SKRIV FEJL" - Jeg fik ingen indlæg overhovedet om hvorfor de stemte mig sådan ud, fatter ikke en skid, men ja smiley vi ses drenge

Kommentér på:
Forstår virkelig ikke SG!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce