{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rcr dæk
  • #1   16. feb 2009 mine dæk på min senda de kan ikke en skid her i sne eller noget jeg stod lige på hoved i fradags på noget sne fuck det vat altså også glat mine dæk er veeruber mener jeg nok men kig i min profil smiley

• #2   16. feb 2009 kender godt veeruber.. Det er dem der sidder std og har selv haft en senda sm og det er ikke specielt gode dæk.. Kan bedre lide michelin sporty til den model. De står godt og holder bedrere, men dog ikke i snevejr, der skal en helt anden type dæk til!
    Men nu snakker jeg oss mere om dæk til de store 18-21 fælge.. Det skal ikke være motard dæk og helst ikke crossdæk, men en mellemting. Enduro bliver de kaldt de fleste steder.. Men vil høre om i har nogen erfaringer med noget af den slags dæk? Evt nogle links til nogen...

• #3   16. feb 2009 jaja ok men min storebror har 21 18 dæk og det er de samme som gilera rcr^^ han har på og han siger også at de er rimlig gode smiley

Kommentér på:
rcr dæk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce