{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Værdi a kreidler da den skal sælges :( {{forumTopicSubject}}

Goddav folk
Skal desværre til at sælge min kreidler da jeg skal have fat i en bil smiley
Mit spørgsmål er så, hvor meget jeg ca kan få for den. For mig er den jo 100000kr værd, men er ikke sikkert det er så realistisk smiley
Så ville høre hvad i syntes ville være et godt bud.

Der skal laves lidt på den. Gearet skal justeres da den ikke kan komme i første gear efter jeg skiftede koblingskabel her sidste gang. og så skal baglygten lige laves.

Og hvis i evt. er intra kan i jo smide en pm. vil self helst den går til en ægte kreidler mand/kvinde smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værdi a kreidler da den skal sælges :(
  • #1   17. feb 2009 Altså jeg er ikke selv interesseret da jeg selv er ved at bygge en kreidler florett 2 gear som bliver HELT orginal. Men jeg tror da godt du kan få en 7000-8000 kr for den, hvis du finder den rette køber smiley

• #2   17. feb 2009 sælg den ikke for under 7k den er jo meget original og det med gear betyder ikke meget for hvis ham/hende der køber den ikke kan finde ud af at indstille den og lave en baglygte så skal han/hun heller ikke eje den.. min mening

• #3   17. feb 2009 I så fald skulle jeg aldrig have haft købt min første Kreidler, Morten smiley

Prisen afhænger af, hvor længe du vil vente på, den bliver solgt. 4-5.000kr, så burde du være af med den indenfor en overskuelig fremtid.

6-7.000kr burde du kunne forlange, men så skal gearet virke. Undlad i det hele taget at sælge noget, som er defekt - prisen bliver altid presset mere end nødvendigt.
    At koblingskablet skulle have noget med det at gøre, tror jeg ikke på. Der er sket et eller andet i mellemtiden. Koblingskablet løber på oversiden af motoren, gearskiftemekanismen sidder underneden smiley Og jeg tror ærligt talt bare, at kødbenet støder på fodhvilerkonsollen.

Skriv når du er mør nok til at sælge for 2.000kr smiley ;) smiley

• #4   17. feb 2009 Tak for svarene smiley

Du har nok ret i at det er dumt at sælge noget defekt, men ved ikke helt hvordan det skal justeres om det er nemt, eller om det er en større process smiley

Du har ret i at kødbenet støder på fodhvilerkonsollen, men problemet med at mit 1gear blev væk, kom først Lige efter jeg havde sat nyt koblingskabel på, så har altid forbundet problemet sammen med det.

Vil da prøve at få omkring 6k for den så, men så må jeg vidst også igang med at pudse lidt smiley

-#[Puch-raceren]# - : Du må ha held og lykke med dit projekt med din 2gears smiley

Jesper H : Ahh 2k går sQ ikke smiley men hvis du ligger inde med en gammel vw golf eller noget så kan vi snakke om det smiley

/ /jonas

• #5   17. feb 2009 Tag en hammer og klap til fodhvileren, hvor kødbenet støder på - så skal den nok gå lige så fint i 1. gear som alle de andre.

Det eneste tyske, jeg kører, er Kreidler. Når det kommer til køretøjer, er jeg til italienske maskiner - skønhed og køreglæde, ja tak. Fungerende el-net, nej tak, lol.

Jeg har en Fiat Seicento, og den bytter jeg ikke væk for så ringe en sum penge, som du vil ha' for Kreidleren. smiley

• #6   17. feb 2009 til jesper nej da jeg købte min kreidler for 950 kr vidste jeg det heller ikke men svinet skulle have skiftet krumtap da den tidligere ejer lige var kommet at smide nåle lejet væk og det betød da ikke det store for for den startede uden og den gik også fint i 5 min så var krumtappen FÆRDIG. men det er simpelt nok når først man har prøvet det.. jeg var hvdst lidt for hurtig der smiley (jeg kunne heller ikke til at starte på hihhihihi) men man lærer det hurtig og det med ``kødbenet`` har jeg også haft lidt problemer med men det dur bare nu. har lige haft min 3gearede skilt ad og trimmet den men shimms (staves) og lidt nye lejer osv det dur bare.. og til sommer skal dyret males så den bliver præsentabel..

• #7   18. feb 2009 det have vil jeg tro mellem 2 og 3 mere tror jeg ikke 2gearene går ikke for så meget.

• #8   19. feb 2009 2g ligger ikke så højt igen, nej. Havde du nu haft de org. sideskjolde + det org. ledningsnet på den i fungerende stand, ville jeg sige max 5k. Ikke en dyt højere, ever.
    Eller jo, hvis den kommer på mode, ligesom alle de andre Kreidlere er det nu smiley

• #9   19. feb 2009 Hey gutter!
    var lige ude og rode med kreidleren og nu kan den altså komme i 1gear igen!
    Tak rådet med hammeren jesper H! smiley

• #10   20. feb 2009 When all else fails, use a bigger hammer! smiley Så lidt.

• #12   22. feb 2009 Der findes ikke et problem, som er for stort - kun en hammer, som er for lille!

Flere gode? smiley

• #13   22. feb 2009 Det er ikke sjovt - Tomos kører udmærket, lol smiley

Kommentér på:
Værdi a kreidler da den skal sælges :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce