Forum kategorier

The Gilera club

The Gilera club

Medlemmer: 154
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
hjælp hvor meget vil i tro jeg ville kunne få for min piaggio
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
28. apr 2010
Visninger:
176
Komplet stalker-motor Hej jeg søger en komplet stalkermotor som helst skal kunne køre. Skal koste omkring 800 kr. hvis det er muligt. Den ska...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
27. apr 2010
Visninger:
361
dyse hey hva vil i mene der skal i af dyse når min opsætning er pate negra cylle 21 mm pwk med power luftfilter har vær...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
26. apr 2010
Visninger:
153
Politiværn Hey drenge :) Jeg har det her politiværn, men kan sku ikke finde ud af at sætte det på :S.... Nogen der kan hjælpe??...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
26. apr 2010
Visninger:
172
giannelli reverse udst. sider der en begransning i dæmperen ?:)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. apr 2010
Visninger:
287
jog?? hjælp kommer kørende i dag lidt over 100km/t da jeg bremser lidt ned gå den ud lige så stille selvom jeg giver gas? og deref...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
21. apr 2010
Visninger:
178
min scooter ``klikker`` Hej ;b Min nrg klikker i cylinder når den kommer op i omdrejninger jeg er ikk sikker på at det er cylinder fordi den e...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
19. apr 2010
Visninger:
317
SMT "prutter" mere end før - Hej alle. Her i forgårs da jeg startede min knallert "pruttede" den mere end den plejer, og i dag, "prutter" den meget...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. apr 2010
Visninger:
235
runner sp forgaffel sælges kun kørt 635
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
17. apr 2010
Visninger:
220
Stalker STD Ruller? Hey alle... Jeg ville lige høre hva std ruller på sårn en stalker fra 1999 som min ligger på?? :)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
14. apr 2010
Visninger:
554
nogen der ved lidt om yamaha jog? kig! denne opsætning cylinder senchen 47,6 70ccm (skifter til stage 6 racing 70ccm) stempel senchen 47,6 70ccm (skifter ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
14. apr 2010
Visninger:
288
runner forgaffel kan man sætte en stalker fælge lige over på en runner forgaffel?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
12. apr 2010
Visninger:
186
HJÆLP Hey. Min Nrg begrænser ved 60 70 stykker kig i profil for opsætning. HJÆLP MEGET HURTIGT
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
9. apr 2010
Visninger:
129
smid en høj på min runner og smt Jeg vil gerne lige have i kigger forbi min runner og smt og smide en stemme, og en kommentar hvis i vil?:)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. apr 2010
Visninger:
182
smid en høj på min runner og smt Jeg vil gerne lige have i kigger forbi min runner og smt og smide en stemme, og en kommentar hvis i vil?:)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. apr 2010
Visninger:
138
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. apr 2010
Visninger:
147
tjek lige min runner og smid en stemme Jeg vil gerne lige have i kigger forbi min runner og smider en stemme, og en kommentar hvis i vil?:)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. apr 2010
Visninger:
156
hej drenge har massere fede hiper dele stel tun og nye std dele har ny c16 ovs kig annoncerne
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
2. apr 2010
Visninger:
200
forgafler på smt hey... mine forgafler på min smt er ved at ire i toppen. alt malingen er ved at falde af i toppen hvad gør jeg ?? i e...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. mar 2010
Visninger:
133
hjælp ;) hey alle :) er der nogen som kan male airbrush? eller der kender nogen som kan det, mod betaling men til rimelige pe...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. mar 2010
Visninger:
174

Annonce