{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

gammel historie {{forumTopicSubject}}

Hey folks, fik lige lyst til at fortælle en histoerie der skete for 1 uge siden smiley

Vi er 5 som sidder og drikker lidt, vi har drukket 3 hel flasker 2 kasser øl og en masse sommersby. Da klokken bliver ca. 01.00 bestemmer vi os for at gå ud, og (hold fast i stolen folks) stjæle en cykel. For at køre på den nærmeste tank og hente mere sprut, vi havde en scooter og så 1 cykel, vi ville sidde 3 på scooteren og 2 på cyklen. Da de 2 af dem satte sig op på scooteren var ham der kørte ved at torpedere en lygtepæl.
Jeg bestemte at gå ind og sove til de kom tilbage. jeg ligger mig så ind og sover i 20 minutter, lige pludselig hamrer det på døren og jeg løber over og åbner fordi jeg tror de er kørt galt, det er så de 2 på scooteren der kommer tilbage og siger G4S (vagt firma) er kørt efter dem.
Jeg er stadig helt forvirret så fatter ikk rigtig noget, 10 minutter efter banker det så på døren igen, der står 2 tykke mænd i uniform hvor der er printet G4S på.
De spørger om det er mig der ejer scooteren og jeg siger nej, så kalder de de 2 andre ud, den ene går lige så stille ud af døren og skrider, mens den anden ligger og sover på sofaen.

Jeg spørger så hvad der er sket og de svarer så: "det ved du udemærket godt, og nu får du de andre herud, politiet er her om lidt!"

Jeg står og skærer grimasser (fordi den flaske gajol var rimelig varm) og går så ind og vækker ham der sover, jeg siger han skal gå ud til butiks betjentene, og forklare mig hvad fanden der foregik, han ignorer så det med at forklare mig det, og vi lægger os ind og lukker døren. 5 minutter efter banker det på døren (igen) og der står 2 betjente, 1 gammel mand som ligner en betjent vi kender og en kvinde på nok 23år.

De kommer ind og tjekker skabene, badeværelset og spørger lidt til hvor de andre er, jeg forklarer jeg har lagt og sovet de sidste 20 minutter og ikk aner hvad der er sket, hvorefter ham der blev fra knallerten går ud med den gamle betjent, og snakker.
Den unge kvindelige betjent bliver så inde og snakker med mig, hun spørger om jeg er påvirket og jeg benægter, hun spørger derefter hvad de andre hed og hvor de boede, jeg svarer jeg ikk ved det og derefter begynder hun at stirre ondt på mig. Hun begynder at blive meget alvorlig og stiller en masse indlysende spørgsmål: Har du det dårligt? Hvems knallert er det? hvem bor her? jeg svarer lige så stille på spørgsmålene.

Da hun igen spørger efter hvem de andre var svarer jeg "jeg har ingen ide om det, må man ikk feste med nogle man ikk kender mere eller har i lavet endnu en lov der ikk giver mening?

Hun svarer: Man kender jo som regel dem man holder fest med?

Jeg svarer: Har du kørt uden hjelm eller hvad? man holder sq da fest ved andre for at man møder nye mennesker? eller i foretrækker vi bruger kirken?!

Hun bliver stille og siger så: hvem var ham med kasketten?

jeg svarer det var en jeg ikk vidste hvem var og at jeg ikk lukkede ham ud han gik selv forbi de skide butiks betjente. jeg siger os hun kan kigge under sengen så hun ved der ikk er nogen.

Med et siger hun: "jeg er ved at være rigtig træt af din slags, så nu kommer du med udenfor, kan du forstå det?!"

jeg går ud og så siger de en masse men jeg tænker bare "hvor er spanden?" efter nok 4 minutter går jeg ind og lægger mig til at sove, da jeg vågner 1 time senere er de alle sammen tilbage, og jeg får forklaret historien om hvad der er sket, og forklarer dem hvad der skete i lejligheden mens de ikk var der.

Og jeg kan stadig ikk fatte hun sagde "din slags" jeg mente det brand alvorligt med at kigge under sengen.

Men hvad laver i ellers? smiley

efter 5 minutter

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gammel historie
Kommentér på:
gammel historie

Annonce