skide billister {{forumTopicSubject}}
Ja jeg er jo den eneste som stadig stener forum klokken sent om natten, så vil forklare overskriften
En af mine venner kom op til mig med nogle lettere ruller så jeg lige kunne prøve hotten lidt vildere, jeg trækker den så ud på hovedvejen og der kommer lige 4 biler som jeg så holder tilbage for. Da jeg kører ud på vejen mærker jeg at der ikk rigtig er noget greb ved sq ikk lige hvorfor. Jeg fyrer så fuldt op 50m fra mig er der et T-kryds der holder 1 bil som skal dreje ud og der er stadig en bil foran mig.
Jeg drejer uden om bilen foran mig og skruer så helt op, i samme øjeblik som jeg kommer op på siden drejer den dumme sæk ud i mig så jeg næsten flyver af, men får den lige rettet op. Den bil der holder i T-krydset kører os ud foran mig nu hvor jeg drejer bagom tror jeg kørte 85 uden vej greb så havde jo ikk de store styre egenskaber. jeg kører videre fordi jeg er ved at tage en fart måling, da jeg så er 70m væk derfra hvor de aber prøvede at dræbe mig er der endnu et T-kryds og der bremser jeg ned. i samme øjeblik som jeg drejer ind glider mit baghjul og laver hjulspin. Der kommer så en ældre dame og siger "lad vær med det der du ødelægger jo vejen din lorte unge"
så vender jeg næsen hjem ad hvor jeg bare griner hele vejen.
Det jeg vil sige med det her indlæg er, billisterne hader mig
Jeg havde lys på og de kunne sagtens se hvor hurtig jeg kom kørende, skide aber -.-
Laver i? sidder bare og hører alt fra head hunterz
apr 2007
Følger: 32 Følgere: 46 Scootere: 7 Emner: 90 Svar: 943
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 34 Scootere: 5 Emner: 270 Svar: 5.175
dec 2006
Følger: 54 Følgere: 53 Scootere: 5 Emner: 233 Svar: 989
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 9.040
er det ansvarlig kørsel. neej for personoen kan nemt over se dig. og det med at man kan bedømme farten glem alt om det, men det finder du selv ud af når du får bil og kort, hvor svært det enligt er at bedømme en knallerts hastighed
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 47 Scootere: 4 Emner: 179 Svar: 594
okt 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 1 Emner: 68 Svar: 235
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 9.040
ja det mener jeg sq også. han blev også så stille
skide billister