{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

FUCK HVOR FEDT !!! :O "politi" {{forumTopicSubject}}

blev lige ringet op idag a polititet som hentede 2 a mine scooter for et halvt år siden ca fordi der var nogle der sagde de var stjålet fordi de lignede nogle jeg sku ha stjålet :S

den røde jeg har bygget op fra bunden var der ik en skid der ku sige lignede ders for den var lavet om jo -.-

men den sorte var købt org osv så lignede alle andre

meen så ringede de jo idag også spurgte han efter hvor jeg havde den sorte fra og jeg forklarede hvor jeg havde købt den osv og at jeg havde papir på den også sagde han at det var løgn og at den var stjålet :S

så jeg sku enten i retten eller bare sige jeg havde stjålet den så jeg sagde så at du ku han ik bare beskylde mig for osv osv vi snakkede i 20 min om den scooter og fandt så frem til jeg enten ku vælge og kende mig skyldig i tyveri eller hælerig vilket gir det samme og da jeg jo ik havde stjålet den sagde jeg at jeg må ta skrallet for og ha købt den så fik en plet for og købe en scooter ærligt selv om jeg havde købs papir:S

også gik vi så vidre til den røde.

den måtte jeg heller ik få igen også spurgte jeg om den os var stjålet også sagde han nej det var den ik også spurgte jeg så hvorfor fuck må jeg så ik få den igen også blev jeg jo først rigtig sur. også sagde han så at nu hvor den sorte var stjålet havde jeg helt sikkert og stjålet den røde. så han gik altså tilbage og beskyldte mig for og ha stjålet den sorte igen -.-

men vi blev så til sidst enige om jeg havde købt den sorte og det var hæler vare og den røde måtte jeg godt få de fleste ting igen fra bare ik stellet :S

men er satme sur over den nar gir mig skylden for det når jeg sider og siger jeg har købs papir på begge 2 ! altså de hjemme skrevet men der står stel nummer og navn og hele lortet men det sagde han det ik galt :S

men altså den sorte sagde jeg den sku ejern self ha igen for den var jo så stjålet og jeg har bare været uheldig men så begyndte han fanderme os at han sku ha den røde ! smiley

han sider og siger i telefonen at der ik er noget på den røde osv også ska ham den anden bare ha den :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FUCK HVOR FEDT !!! :O "politi"
Kommentér på:
FUCK HVOR FEDT !!! :O "politi"

Annonce