FUCK HVOR FEDT !!! :O "politi" {{forumTopicSubject}}
blev lige ringet op idag a polititet som hentede 2 a mine scooter for et halvt år siden ca fordi der var nogle der sagde de var stjålet fordi de lignede nogle jeg sku ha stjålet :S
den røde jeg har bygget op fra bunden var der ik en skid der ku sige lignede ders for den var lavet om jo -.-
men den sorte var købt org osv så lignede alle andre
meen så ringede de jo idag også spurgte han efter hvor jeg havde den sorte fra og jeg forklarede hvor jeg havde købt den osv og at jeg havde papir på den også sagde han at det var løgn og at den var stjålet :S
så jeg sku enten i retten eller bare sige jeg havde stjålet den så jeg sagde så at du ku han ik bare beskylde mig for osv osv vi snakkede i 20 min om den scooter og fandt så frem til jeg enten ku vælge og kende mig skyldig i tyveri eller hælerig vilket gir det samme og da jeg jo ik havde stjålet den sagde jeg at jeg må ta skrallet for og ha købt den så fik en plet for og købe en scooter ærligt selv om jeg havde købs papir:S
også gik vi så vidre til den røde.
den måtte jeg heller ik få igen også spurgte jeg om den os var stjålet også sagde han nej det var den ik også spurgte jeg så hvorfor fuck må jeg så ik få den igen også blev jeg jo først rigtig sur. også sagde han så at nu hvor den sorte var stjålet havde jeg helt sikkert og stjålet den røde. så han gik altså tilbage og beskyldte mig for og ha stjålet den sorte igen -.-
men vi blev så til sidst enige om jeg havde købt den sorte og det var hæler vare og den røde måtte jeg godt få de fleste ting igen fra bare ik stellet :S
men er satme sur over den nar gir mig skylden for det når jeg sider og siger jeg har købs papir på begge 2 ! altså de hjemme skrevet men der står stel nummer og navn og hele lortet men det sagde han det ik galt :S
men altså den sorte sagde jeg den sku ejern self ha igen for den var jo så stjålet og jeg har bare været uheldig men så begyndte han fanderme os at han sku ha den røde !
han sider og siger i telefonen at der ik er noget på den røde osv også ska ham den anden bare ha den :S
sep 2008
Følger: 59 Følgere: 58 Scootere: 6 Emner: 114 Svar: 5.453
okt 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 3 Emner: 60 Svar: 522
okt 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 1 Emner: 68 Svar: 235
gå i retten og fuck hans liv op.
du vinder helt klart
jun 2007
Følger: 66 Følgere: 65 Scootere: 5 Emner: 61 Svar: 481
jul 2007
Følger: 92 Følgere: 91 Scootere: 52 Emner: 553 Svar: 4.890
´. kakaomælk . ´ - jamen den sorte kendte jeg mig skyldig i for hva jeg lige ku regne ud ville der blive for meget bøvl med det med og tage i retten osv også ville jeg jo stadig få skyld for hælerig jo så sagde bare ja til jeg havde købt en stjålet scooter. også begyndte han på at jeg ville kende mig skyldig i og ha stjålet begge 2 ! så måtte jeg lige rette ham og sige nej kender mig skyldig i og ha købt den sorte på ærligvis og ik noget med den røde..
den røde har jeg tjekket før og har jeg haft længe og brugt mange penge på så den får de sku ik uden kamp har lagt 5000 i udsendet og før det købte jeg tun for ca 6000 og ga selv 2500 for den og der lignede den et lig !
men havde heldig vis lavet den std en uge før fordi jeg var bange for og køre galt med de nye skjolde osv så de fik kun min multivar og mit rør med så jhar resten a tuned til og ligge
den sorte kostede kun 5500 og er jo så bevist den desvære var stjålet
men lod til de var ligeglad med ham jeg købte den a :S
okt 2005
Du råber af ham og siger vi ses i retten!
du skal sku da ikke sige '' ja har købt en stjålet computer''
lyder fandme somom du vidste den var stjålet,
var det mig havde jeg givet dem kamp til stregen
okt 2005
jul 2007
|TE@M 4800| Malthe M - de sagde de ik var gyldige og at man sku bestille nogle fra politiet eller sådan noget :S
og med den sorte ville jeg stadig få for og ha købt en stjålet scooter selvom jeg havde papir
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Scootere: 2 Emner: 121 Svar: 536
jul 2007
og har været inde i det der før (: bor vidst i et dårligt område a nordjylland -.-
altså siden de 2 scooter blev hentet har folk sagt det var 5 scooter de hentede og de sku hente 30 mere i min garage xD hallo havde næsten ikke engang plads til mine egne og min atv og min fz'er og tomos og buxy xD buxyen og tomos og fz'ern stod ude fordi der ik var plads (: men da jeg fik det afvide sagde jeg bare de ik stod i garagen men på loftet så syns de ik det var sjovt og sige mere haha
sep 2008
Følger: 59 Følgere: 58 Scootere: 6 Emner: 114 Svar: 5.453
aug 2008
Følger: 42 Følgere: 44 Scootere: 14 Emner: 134 Svar: 1.046
jul 2007
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 29 Scootere: 7 Emner: 5 Svar: 115
jul 2007
¤ Ny Puch ¤ - har tænkt på men fuck han var stor xD heh men det lige meget han ligger ned når han sover jo så ka han os ligge ned vis han prøver på noget
jul 2007
men den sorte er jo stjålet så det lige meget jeg er stadig skyldig da jeg ik ringede og spurgte -.- men self når de står der 5 dage efter er det jo nok ik altid de lige har tid -.-
maj 2007
Følger: 80 Følgere: 78 Scootere: 2 Emner: 247 Svar: 1.933
aug 2008
Følger: 42 Følgere: 44 Scootere: 14 Emner: 134 Svar: 1.046
Kunne da giodt se sådan ud? Få dage efter du køber står panserne ved dig?
jul 2007
men ville aldrig være sket !! heheheh xD
jun 2007
Følger: 66 Følgere: 65 Scootere: 5 Emner: 61 Svar: 481
FUCK HVOR FEDT !!! :O "politi"