{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hp computer????
  • #1   2. dec 2009 uha det amd processor sikke noget skidt der skal intel processor i før det dur

• #2   2. dec 2009 hvis du skal have en ordenlig gamer pc koster de sku fra 9000ca. og op efter

men evt kig på www.edbpriser.dk
    der kan du finde billige bærbar pc'er

• #3   2. dec 2009 Skal ikke ha noget gamer.. skrammel..

skal bare ha noget der kan slæbe lidt cs sovs engang i mellem..

• #4   2. dec 2009 hey, spiller selv css (næsten med i eu.css) hehe på en packard bell kan ikke lige huske hvad for en model men til 6000kr og den spiller bare rigtig godt også nå vi er 50-55 på en servere smiley

• #5   2. dec 2009 Det er en god computer, dog skal du vide at da den har en AMD processor så bliver den let og hurtig varm, og alt efter hvordan den er byttet op kan det være en større eller mindre ulempe.
    - Men fin til prisen vil jeg sige, har selv noget lignende.

• #6   2. dec 2009 Okay.. skriv lige nogle ting jeg kan bruge.. skal ud og kigge på en imorgen..

Intel core proccesor
    4 gb ram +
    og hvad med grafikkort?

• #7   3. dec 2009 512mb på grafikken er fint men kan du få mere er det bedre smiley

• #8   3. dec 2009 det er sku da lige meget, om det er en intel eller en amd, og man må da regne med at acer har sørget for at den er ordentlig kølet, der er intet i vejen med amd! og du skal ikke bruge mere end 512 mb gfx kort, med mindre du køre en opløsning højere end 1650x1080, det er ikke hvor mange ram et grafik kort har der er vigtigt, der er meget andet der er vigtigere. og der skal ikke meget til at kunne køre sauce. den bærbar du linker til ser fin ud, og der skulle ikke være nogle problemer med css

• #9   3. dec 2009 Martin O, ikke for at disse dig, men kan du ikke lade være at kommenterer dette emne, da det er ret tydeligt at du ikke har den store viden omkring det..
    - For det første så er det ikke en Acer han har linket, men en HP - Det er ikke nogen hemmelighed at HP computere har problemer med at køle ordentlig ned, man kan både være heldig, og uheldig med dem. Fx så købte jeg min i sommerferien, en model lignende den som er linket, og den er lige kommet tilbage fra reperation, da den gik ud efter 15 min, pga varme. Servicen er god ved HP, og bare få lavet en forsikring på den, så er det ikke det store problem, så kan du altid sende den ind, og stå med den igen efter 2 uger, i hvert fald hvis man køber ved Expert, som jeg kun har haft gode erfaringer med smiley
    - Fordelen ved HP computere, er at de kan utrolig meget i forholdt til prisen, og den computer du har linket har ingen problemer med at trække noget normalt spil. Men den lave pris skyldes igen at det er en AMD processor, og den let bliver overophedet.

- Og så staves CSS ikke sauce, man source (:

- Egentlig kan jeg kun anbefale dig en HP, men man SKAL tegne forsikring på den, da der er en del småfejl som er dejlige at få lavet.

- Håber du kunne bruge min hjælp, skrive endelig PB smiley

Kommentér på:
Hp computer????

Annonce