303 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
18 Svar
GT5 eller NFS Shift ? GT5 eller NFS Shift ?
Gran Tuistmo 5 eller Need For Speed Shift ? Til PS3.
0 synes godt om
apr 2007
Følger: 44 Følgere: 44 Scootere: 3 Emner: 34 Svar: 651
NFS har mistet alt deres gameplay, og spillestil siden NFSU2.
Gran Turismo er så meget et federe spil.
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 9.032
apr 2007
- De har skuffet på HVER eneste udgivelse siden NFSU2, i hvert fald efter min mening. Need For Speed var fedt engang, men nu er det bare en gang lort.
Ja, det er en fed grafik etc etc, men det hjælper ikke når gameplayet stinker. Så er der så mange andre bilspil der slår NFS.
maj 2006
Følger: 60 Følgere: 60 Scootere: 3 Emner: 280 Svar: 5.552
det bedste i serien efter min mening..
jun 2008
Følger: 20 Følgere: 21 Scootere: 2 Emner: 163 Svar: 3.013
Alt efter MW2 var bare lort!
jun 2008
Følger: 64 Følgere: 62 Scootere: 2 Emner: 106 Svar: 3.734
Det fedeste NFS spil efter min mening, er Most Wanted.
jul 2008
Følger: 35 Følgere: 42 Scootere: 11 Emner: 67 Svar: 2.199
men har oss altid spillet GT siden det allerførste kom...
men det kommer jo an på hva man er ude efter, vil man ha et spil hvor man kan gejle bilerne er det jo NFS, og vil man ha noget hvor det handler om indstilling af alle komponenter i bilen for at få de bedste køre-egenskaber er det jo GT som jo er en simulator og det er NFS ikke...
i GT har spiludviklerne kørt i alle de biler der er med i spillet for at kunne give de samme egenskaber i spillet og alle banerne er opmålt på alle leder og kanter (er bilerne oss) og lydene på bilerne er optaget fra de rigtige biler, alt sammen for at gøre det så realistisk som muligt...
men må indrømme jeg oss er ret vild med Racedriver GRID som er et kanon fedt spil med masser af fart og action...
apr 2007
Efter Fast and the Furious filmende, Og underground 2 kom, lavede jeg ikke andet end at spille NFSU2 - Det er jo ligesom selv at være med i filmende. Men så kom Most Wanted, og det SMADREDE min opfattelse at spillet fuldstændig, det kan jeg på ingen måde tage seriøst.
Derimod er GT det bedste serieproducerede bilspil NOGENSINDE. De overgår sig selv hver gang de laver spil, til forskel fra NFS der går længere tilbage. GT2 revolutionerede markedet dengang, og ligesiden da har jeg været en kæmpe fan. Spillet er på alle måder mere realistisk end NFS, og alle simulationer og muligheder overgår NFS til hver en tid. GT slår sku NFS med længder efterhånden.
Er helt sikkert enig med jer om at GRID er et rigtig fedt spil, men kun pga. historien. kigger du på biler etc, går det alt for hurtigt + at det er for nemt efter min mening. Dog er gameplayet TOTAL fedt, at gå fra en gadekører til Le Mans, det er for fedt.
Men GT > NFS, til hver en tid.
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 2 Emner: 4 Svar: 203
apr 2007
Derimod Sælger GT på deres gameplay, in my opinion. GT er og vil altid være det fedeste racing spil. GT5 er ikke udkommet endnu som fuldt spil, dog er demoen superb.
jun 2008
Efter min mening er det bedre at game på konsol. Ihvertfald så længe det er bilspil. FPS spil er langt bedre på computer, end de er på konsol. Og det er kun pga. man har tastatur og mus. Grafikken er stadig langt bedre på Playstation 3. Desuden laver man ikke pc-spil på blue ray disk, da der ikke er mange computere der har sådan et drev endnu. Men ps3'eren har det, og det udnytter man. Der kan højst ligge 15 gb på en dvd (Som computerspil er lavet på), hvor der til sammenligning kan ligge 50 gb på en blue ray disk. Det gør selvfølgelig at der kan være flere detaljer, effekter og så videre på en disk til en ps3.
Jeg er for længst stoppet med at game på computer. Det er dyrt, langsomt, og for det meste får man en federe oplevelse på konsol. Dermed ikke sagt at computere stinker. De er fantastiske - Bare ikke til en fed spilleoplevelse.
jul 2008
jun 2008
Desuden har jeg ikke set mange computere der kører med en 8 kernet cpu
Se evt. denne film: http://www.youtube.com/watch?v=zRaYXHHCgxo
En Playstation er elendig som Pc. Den har kun 512 mb ram, og det er bare ikke nok til at holde et styresystem som Windows Vista igang. Desuden kan ingen version af Windows bruges på en Playstation, da Windows ikke understøtter den CELL processor der sidder i en Playstation. En Playstation skal bruges udelukkende til spil. En computer er mere et All Around værktøj.
Men jeg holder stadig på at en Xbox eller Playstation giver en noget federe spilleoplevelse, end en computer. Desuden er det totalt umuligt at finde en god gamer computer til 2000 kr, som er det en Playstation 3 koster. Computeren har bare en kæmpe fordel - Piratkopierede spil.
jun 2008
Da Playstation 3 udkom, havde Xbox'en jo været på markedet i et stykke tid, og derfor var spillene til Xbox noget bedre. De udnyttede Xboxen's kræfter bedre
De første Playstation 2 spil der udkom, var også meget dårligere grafisk, end de sidste. Sådan bliver det nok også med 3'eren
http://www.amazon.co.uk/Sony-PlayStation-Console-120GB-Model/dp/B002L16JXS/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1259949401&sr=8-1
Den koster ca. 2100. Jeg købte også min egen i England, og det er intet problem. Jeg har også senere købt en masse andet lort i England over Amazon og Ebay. Jeg har efterhånden fundet ud af, at ALT er billigere i England
Jeg ga' 2200 for min Playstation, og 300 kr for Little Big Planet og Motorstorm.. Så 2500 i alt. Det er godt nok den store af dem jeg har. Og så med 80 gb hdd. Jeg købte den i Maj i år. Pundet var rigtigt lavt da jeg handlede, så jeg fik den meget billigt
jun 2008
jul 2008
http://www.youtube.com/watch?v=Vz9UtiTqaoI&feature=quicklist
men det kan lade sig gøre...
jun 2008
Kim, min har kørt perfekt siden jeg købte den
Playstation 3's fejlprocent i England lå vist på 11 %.. Men det er selvfølgelig 11 % for meget
jul 2008
GT5 eller NFS Shift ?