272 visninger
|
Oprettet:
musik :-) {{forumTopicSubject}}
er der nogen der har nogen sange cder eller nogget eller musik videos eller sodan noget. som jeg må få over msn får har gen instaleret min com for fik viros så helle lortet råj:-( ! men hade en næsten alle mine sange fotos videos osv på min iphone 3G men jeg kan ike få det fløtet ovver på mit iTunes på min com ?????:-( så jeg ville gerne hvae let igen skriv her så skriver jeg min msn i privat besked:-)!
feb 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Scootere: 7 Emner: 143 Svar: 3.450
ScooterGalleri.dk forbeholder sig al ret til at slette indlæg, der strider mod andre foras regler om deling af 3. parts oplysninger samt gældende lovgivning om beskyttet materiale.
Alle indlæg, der giver indtryk af at have til hensigt at dele denne slags oplysninger slettes øjeblikkeligt og der sendes en advarsel. Gentagen oprettelse af disse indlæg medfører frysning af brugerkontoen og tilsidst sletning af denne.
ScooterGalleri.dk tager intet hensyn til, hvem der opretter disse indlæg.
okt 2007
Følger: 29 Følgere: 29 Scootere: 4 Emner: 27 Svar: 155
hold op med at piv..!!
okt 2007
Følger: 29 Følgere: 29 Scootere: 4 Emner: 27 Svar: 155
feb 2008
Følger: 178 Følgere: 174 Scootere: 8 Emner: 104 Svar: 1.864
maj 2008
Følger: 92 Følgere: 92 Scootere: 11 Emner: 52 Svar: 213
Og er ikke ude på at gøre noget man ikkemå på SG!
Hvis man ikke må det for SGså sleter jeg det bare igen!
Men var jo entilig bare interseret i noget gårt musik dA det andet er på tilfonden!
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=140590 var det musik du ville give for så adder jeeg dig på msn
maj 2008
Følger: 92 Følgere: 92 Scootere: 11 Emner: 52 Svar: 213
så har jeg tilfåjet dig på msn så skal du bare logge på samme tid som mig
musik :-)