Hjælp til computer 64bit - 32bit {{forumTopicSubject}}
når jeg går ind på youtube siger den dette:
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.
og javascript har jeg "activated" så når jeg prøver at hente den nye version siger den dette:
TechNote
Flash Player support on 64-bit operating systems
Issue
--------------------------------------------------------------------------------
Adobe Flash Player is not supported for playback in a 64-bit browser. However, you can run Flash Player in a 32-bit browser running on a 64-bit operating system.
Reason
--------------------------------------------------------------------------------
Adobe is working on Flash Player support for 64-bit platforms as part of our ongoing commitment to the cross-platform compatibility of Flash Player. We expect to provide native support for 64-bit platforms in an upcoming release of Flash Player following the release of Flash Player 10.1.
Note: To participate in pre-release testing of 64-bit Flash Players see Adobe Labs.
Solution
To use Flash Player to view Flash content on a 64-bit operating system, you must run a 32-bit browser. For details on setting this up for Windows see Microsoft Help & Support.
For details on using Flash Player on Mac OS X 10.6 on 64-bit machines, see:
Flash Player 10 and Mac OS X 10.6 (Snow Leopard)
og når jeg går ind på bg og prøver se en video spørg den om jeg vil hente adobpe flash player og jeg siger "ja" og så laver den tænketegn i 1-2sek og så sker der ikk mere, nogle der kan hjælpe mig?
PS. DET VIRKEDE HELT FINT IGÅR
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 1 Emner: 145 Svar: 366
aug 2008
Følger: 62 Følgere: 70 Scootere: 15 Emner: 157 Svar: 1.104
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 1 Emner: 145 Svar: 366
Hjælp til computer 64bit - 32bit