333 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "dirt bike"
Dirt bike
Jeg står og skal købe en crosser der lækker luft i forgaflen. Er det nemt at fikse eller kan det blive en dyr omgang?
Jeg står og skal købe en crosser der lækker luft i forgaflen. Er det nemt at fikse eller kan det blive en dyr omgang?
Skrevet af: Benjamin E - 4. dec 2020
Dirt bike
Hej scootergalleri jeg står med det problem at jeg ikke kan huske hvad talene til indstillingen af ventilerne på min dirt bike der står på cylinderen at det er 107cc så jeg tror at det er en 110cc
Hej scootergalleri jeg står med det problem at jeg ikke kan huske hvad talene til indstillingen af ventilerne på min dirt bike der står på cylinderen at det er 107cc så jeg tror at det er en 110cc
Skrevet af: Patrick J - 15. aug 2019
Dirt bike...
Hej sg, har kigget lidt rundt men ingen ting fundet. Nogle der kender en hjemmeside med billige reservedele til en 125 ccm kina crosser udover kinastumper? gerne udlandske da det tit er billigere.. m...
Hej sg, har kigget lidt rundt men ingen ting fundet. Nogle der kender en hjemmeside med billige reservedele til en 125 ccm kina crosser udover kinastumper? gerne udlandske da det tit er billigere.. m...
Skrevet af: Copenhagen racing » Aagaard « - 28. jun 2012
Spar penge på din forsikring
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 38 Svar: 168
sep 2008
Følger: 35 Følgere: 33 Emner: 230 Svar: 929
jan 2010
Følger: 32 Følgere: 31 Scootere: 3 Emner: 84 Svar: 404
dirt bike