220 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

noget der undrer mig ?? noget der undrer mig ??

hvorfor er der så mange annoncer på markedet hvor ting bliver solgt for venner ??
er fordi det er noget skrammel de sælger og tror det så er OK at sælge da det jo ikke er deres og derfor heller ikke er deres ansvar at det lever op til annoncen ?

og hvorfor er der så mange 99% færdige projekter og scootere generelt der "kun lige mangler lidt indstilling" og så er de perfekte ?? få dog lortet indstillet hvis det da virkelig er det der er problemet ? eller er det bare for at dække over noget der er klyttet sammen på hurtigste måde ? tør vædde med at købte man sådan en "skal bare indstilles" scooter og fandt ud at at næsten alt var molestreret på den og kontakter sælger ville man sikkert blive svinet til og få at vide man er en klovn til at indstille ?

savner virkelig lidt mere serøsitet i markedet og sælgere der tør stå til ansvar for det de prøver på at sælge

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  noget der undrer mig ??
Kommentér på:
noget der undrer mig ??

Annonce