{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

når det går galt så går det galt {{forumTopicSubject}}

dette link er om en motorcykel belist som skulle lege lidt med 300 km/t og se hvad han fik ud af det.. han havde næste lige fået kæreste på for ikk så langtid siden... han havde lige købt hus til et par millioner,, han havde oss lige invisteret i 3 sprit nye biler... og så denne kawazaki ninja, og så havde han vist oss et var offroader...

det her er en motor cykel ja.. men tænk over hvordan i køre på jeres scooterer for det går altså mere galt ved godt de ikk køre 300 km/t, og jeg siger ikk at de skal være lovlige, bare tænk over hvordan fanden i køre på dem... skal i abselut køre mellem 80 og 100 hvis ikk mere.. så tænk lige engang over den måde i køre scooteren på og hvor i køre henne.. på en lande vej er det sku ligemeget efter min mening men i byen ligger man ikk og køre 100... men se linket og så lige skriv om jeg har fat i noget af det ævl jeg sidder og fyre af nu...



(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når det går galt så går det galt
  • #1   8. apr 2010 forkert link.. her er det rigtige.. http://jp.dk/indland/trafik/article2022096.ece

  • #3   8. apr 2010 det jeg Team Night-Rider-runner H... en af mine kammerater fortalte mig om det han er rimlig gode venner med kæresten.. det fandme sørgeligt..


  • #4   8. apr 2010 Team Night-Rider-runner H

    Bare fordi du har hilst på ham på gaden er man da ikke venner smiley


  • #5   8. apr 2010 kender du noget til det? hvis du ikk ved hvordan de har mødt hinanden så skal du da ikk fyre sådan noget af...

  • #6   8. apr 2010 det er sku sørgeligt men er man ikk lidt uklog at ligge og kører 300 på en motorcykel når man lige har købt den. efter min mening skal man have godt med erfaring og reflekser osv før man skal ligge og kører så stærkt.

  • #7   8. apr 2010 Når okay daniel smiley

  • #8   8. apr 2010 self det er rigtig meget ukolgt og ligge sårn... ingen tvivl om det.. men det var nu mere alt det han lige havde gjort/købt/fået osv.. og så jaa sker det bare... det er da sørgeligt at tænke på,, prøv at tænk på hvordan familie venner osv han´s nye kæreste har det.. smiley

    men nu var det oss mere et henblik til nogen af jer her inde som køre som død og helvede.. siger ikk at i alle gør det men jeg ved at der er nogen her inde.. for en gang imellem ryger der altså oss en djævle op i mig og så får den bare hvad den kan trække.. det så bare der hvor man lige skal tænke sig om og stop så længe man har styr på det... fra det tidspunkt man føler man har styr på det til det tidspunkt hvor man føler " det går galt hvis jeg laver noget forkert nu" det er netop det tidspunkt man skal stoppe.. selvom om jeg ved efter egen erfaring at det er da der hvor det er sjovest at vride håndtaget lidt mere.. men på et tidspunkt klapper fælden... tænk over det sg.. jeg ved med 100% at jeg har fat i noget... og det ved i egentlig oss.. at i så ikk vil indrømme det, det jo så jeres problem...:(


  • #10   8. apr 2010 så det jo bare der hvor man er lidt for usmart.. nu skal jeg ikk sidde og spille hellig og klog.. men jeg tænker sku altid på sikkerheden først, netop fordi jeg har mistet 2 venner, og noget familie, netop fordi de ville skide højt og helligt på sikkerheden..

  • #12   8. apr 2010 Hvis han havde kørt 300kmt så var han kørt igennem den bil.
    Den varevogn er blød der hvor den er ramt.
    Desuden kørte bilen ud foran ham, DET ER BILISTEN DER KØRE I DET FORKERTE SPOR.

    Slet dette emne, og så kan du lave et nyt, når du har fået styr på fakta, han har IKKE kørt 300kmt.


  • #13   8. apr 2010 Vil nok også sige det samme som Pind smiley Tror sgu at hvis han havde kørt 300 kmt, ville han være fløjet igennem. Men alligevel, han har kørt stærkt smiley

    Og sørgeligt når man ser det smiley


  • #14   8. apr 2010 det kan oss gå ud over andre end dem som om de har forsikrig eller ej.. og ja det rager mig da oss at de selv kommer tilskade.. men derfor kan jeg jo godt skrive det er dumt selvom og det ikk hjælper en skid hehe:D


    jeg skriver de oplysninger jeg har fået afvide.. det jo ligesom det jeg kan forholde mig til...


  • #15   8. apr 2010 I har set for mange film, 300km/t er en meget passende fart. Som i kan se er Hiayen væltet om på siden efter sammenstødet, også forsætter den altså ikke lige igennem. Ret logisk.

    Men trist anyways.


  • #16   8. apr 2010 Der var for et par år tilbage 2 motorcykler der kørte sig selv ihjel her hvor jeg bor : http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/08/07/000236.htm

    Den ene var kørt lige igennem siden på camperen. så det lyder meget voldsomt med 300 km/t


  • #17   8. apr 2010 Rasmus R
    Hvis du mener Hiace, så kig igen, det er en mindre Citroen Jumpy, og den er blevet ramt højt, og et højt tyngdepunkt får ting til at vælte.

    Tjek C B 's link, i det tilfælde blev de vurderet til, op mod 200 kmt. og så sammenlign.


Kommentér på:
når det går galt så går det galt

Annonce