{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

HTC Tattoo Apps hentnings fejl. {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

Har et lille problem med min HTC Tattoo.
Som jeg har gjort før skulle jeg lige hente et spil hvor man også henter andre apps (marked) men her den sidste måneds tid har jeg haft et problem med det. Når jeg trykker på "Installer" og videre ind og trykker "OK" begynder den at hente det som det plejer og der står noget med "dit element hentes" eller noget i den stil, men så efter 10 sekunder cirka kommer der en advarselstrekant oppe i den linje helt oppe hvor der står "Download mislykkedes. Prøv igen senere". Det kommer hele tide.
Troede jo bare i starten jeg kunne vente lidt og hente det senere, og troede det var pga. dårlig net forbindelse men virker stadig ikke. Der er lidt langt til den nærmeste 3 butik hvor jeg har købt mobilen så kan ikke lige smutte derud og gider ikke deres kundeservice. De er venlige nok men nøj som man bliver stillet om mange gange og ender ved den somme lille teenager piger der ikke forstår hvad jeg skal alligevel-.-.
Kan nogen af jer hjælpe mig med hvad der er sket?
Det skal siges jeg har prøvet at fjerne en masse af de gamle ting derpå som jeg ikke bruger så det er ikke pladsmangel og har prøvet mange steder så heller ikke dækning til nettet. Har været inde i instillinger og prøvet noget forskelligt men virker ikke.

Mvh. Federik.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HTC Tattoo Apps hentnings fejl.
Kommentér på:
HTC Tattoo Apps hentnings fejl.

Annonce