399 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Højglanspolering"
Højglanspolering
hey sg! jeg skal til at Højglanspolere et kickstarter skjold til min rally, men har ikk rigtigt gjort det før, ville bare lige høre om jeg manglede noget til det, det skal jo være ordentligt. - jeg...
hey sg! jeg skal til at Højglanspolere et kickstarter skjold til min rally, men har ikk rigtigt gjort det før, ville bare lige høre om jeg manglede noget til det, det skal jo være ordentligt. - jeg...
Skrevet af: Team-BV ..(O).. - 1. feb 2013
Højglanspolering?
Er det her en god måde at højglanspolere på, er der evt. noget som mangler? (jeg ved ikke en skid om det, skal til at prøve idag men skal lige vide hvad jeg skal købe først) :-)
Er det her en god måde at højglanspolere på, er der evt. noget som mangler? (jeg ved ikke en skid om det, skal til at prøve idag men skal lige vide hvad jeg skal købe først) :-)
Skrevet af: » Kenneth » Kawasaki Ninja 250r « - 1. aug 2011
højglanspolering :)
måske spørger jeg dumt men jeg skal jo vide det? :) hvordan højglanspoler du? sådan helt 100%
måske spørger jeg dumt men jeg skal jo vide det? :) hvordan højglanspoler du? sådan helt 100%
Skrevet af: A Niclas Guldbæk ! - 30. sep 2010
Spar penge på din forsikring
apr 2009
Følger: 41 Følgere: 39 Scootere: 4 Emner: 110 Svar: 2.281
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 30 Scootere: 6 Emner: 19 Svar: 178
Højglanspolering.