{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Scooter-Shoppen skod? {{forumTopicSubject}}

Hejsa Sg. Nu har jeg købt en masse dele hos Kgi og Speedline før i tiden ( De to hjemmesider jeg fortrækker ) Men da jeg var så uheldig at ikke alle ting var hos Speedline eller Kgi ( Udsolgt eller en vare de ikke har ) valgte jeg derfor at besøge scooter-shoppen.dk. Men anyway jeg købte så nogen dele hos dem fordi de havde de ting jeg skulle bruge hvor alle ting var på lager. Fint nok tænker jeg og bestiler de dele til kværnen her hjemme. Jeg bestilte tingene her i Fredags ved en 15 - 16 tiden og der står på deres hjemmeside at hvis man bestiller inden 18 tiden så sender de ens vare pågældene dag det osse en fin service. Men så får jeg sådan en ORDREDETALJE på mail men ingen mail om at de har sendt de ting jeg har bestilt også kan jeg så se inde på selve scooter-shoppens side at der står det her på min ordre ?

Levering Kreditkort Post Danmark, Pakkepost
Bemærkninger
BESTILLINGSVARE OG UDSOLGT Varenummer: S6-35021-Blaa. VARENAVN: Powerfilter - Stage6 Racing Double-Layer-Blå BESTILLINGSVARE OG UDSOLGT Varenummer: S6-SSP110ET01. VARENAVN: Gaskabel til Stage6 CNC gasgreb.

Det skal siges der stod varene var på lager da jeg bestilte dem. Og det skulle være mærkelig de så ikke har sendt pakken hvis de havde tingene på lager.

Nu ved jeg jo ikke om de har varen på lager eller ikke. Siden jeg fik den mail.

Hva er jeres erfaring med scooter-shoppen er det en side man skal holde sig fra eller hvordan ? Og hvad jeg har læst mig til så skulle der være lang leveringstid hos dem hvor speedline klare det efter 2 - 3 dage / Kgi og Ex Msp tuning levere varen under 24 timer.

Jeg kunne selvfølgelig ha' ringet til dem og forhøre mig det ved det jeg godt. men det kunne jo være nogen af jer havde samme problem eller er blevet godt rundtosset smiley

Komma / punktum og stavefejl <--- Så det behøves i ikke skrive smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter-Shoppen skod?
  • #1   27. mar 2011 scooter-shoppen er 50/50 smiley nogle af kuN HAFT positve ting med dem mens andre ikke har smiley

  • #2   27. mar 2011 Det bare pænt nederen :-(.

  • #3   27. mar 2011 Jeg har kun haft gode oplevelser med Scooter-shoppen.

  • #4   27. mar 2011 det samme skete for mig her sidst jeg bestilte nu Karbu og sådan noget for 2 uger siden. så da jeg endelig fik det havde jeg også bestil et choker kabel på 150cm fra stage-6 men så har de sendt mig et grimt lilla et fra dellorto der kun er 30 cm... spørg mig lige om jeg var tosset?! xD plus der stod jeg fik en keyhanger med og en sticker xD jeg fik en sticker men igen keyhanger FML xD

  • #5   27. mar 2011 Hvis du vil ha' leveret til tiden, så skal du holde dig fra dem. De sidste 2 ordrer sagde de der ville gå 1-3 dage inden jeg modtog dem .. Den første gik der en uge med og den anden har jeg ikke modtaget endnu (7 dage siden jeg bestilte).

    De vil gerne virke super professionelle, men de laver lort i den gang på gang og jeg har lovet mig selv at jeg ALDRIG handler der inde igen. jeg skrev blandt andet til ham der ejer shoppen inde på www.trustpilot.dk

    Jeg skrev følgende anmeldelse inde på scooter-shoppen:

    "hurtig levering men elendig telefonsupport og deres prisgaranti er de ikke villige til at efterkomme.
    Hurtig levering og bredt udvalg af varer. Men telefonsupporten er da godt nok noget af det mest elendige jeg længe har oplevet, det føles som om at scooter-shoppen IKKE har lyst til at snakke med en og at de bare hurtigst muligt skal videre. Det er ikke en god oplevelse når man ikke føler sig ønsket. Så på den side er der altså nogle point at hente, der blev jeg godt nok irriteret men jeg opnåede delvis det jeg ønskede. Men de får 3 stjerner for en velfungerende hjemmeside og hurtig levering. Men den telefonsupport skal der altså gøres noget ved! Ellers synes jeg slet ikke den skal være der.

    Update:

    Jeg har sat min anmeldelse ned til 2 stjerner, da jeg har skrevet en mail til scooter-shoppen for flere måneder siden angående deres prisgaranti. Jeg skrev angående nogle karburatorer som er langt dyrere på deres hjemmeside, end de er på deres konkurrenters. Men de har ikke besvaret min mail, eller rettet priserne inde på deres hjemmeside. Det synes jeg er meget ringe, da der står at man kan kontakte dem, hvis man finder nogle billigere priser ved der konkurrenter og så vil de der efter rette priserne så de kan overholde deres prisgaranti. Men det har de ikke gjort og derfor ryger karakteren altså ned på 2 stjerner."

    Der efter skriver Kasper som ejer shoppen:

    "Jeg står meget uforstående over for du ikke har fået svar på din mail, der er ansat en kun til dette formål? og jeg ved alle mail bliver besvaret efter 1-2 dage, Jeg vil meget gerne undersøge om vi har fået din mail og om vi har svaret på den? eller hvad der er sket i sagen,
    hvilken mail har du skrevet til os på ? og hvad er din mail så vil jeg lige søge på den i systemet ?"

    Jeg skriver:

    "Nu fik jeg så svar på den mail angående prisgaranti, men jeg står meget uforstående over for denne "prisgaranti" i og med at når en kunde har gjort jer opmærksomme på at jeres konkurenter er billigere - Hvorfor er det så at I ikke ændrer prisen permanent inde på onlineshoppen? Jeg synes det er en ret fesen form for prisgaranti. Jeg vil lige citere fra jeres tekst: "Send os en mail på info@scooter-shoppen.dk og skriv hvilken vare der er tale om, til hvilken scooter samt hvad prisen er på den shop varen er fundet billigere hos samt shoppens navn. Du vil derefter få en mail med at prisen på vores side er blevet ændret og du kan derefter bestile den ønskede vare."
    -og
    "Skulle du dog mod forventning finde en vare billigere et andet sted sælger vi den til samme pris, du skriver blot et link til den billigere vare og pris under bemærkninger så retter vi automatisk prisen ned."

    Når I så skriver "mod forventning" så kan det vel ikke komme som den store overraskelse at varen er billigere et andet sted, når endnu en kunde bestiller varen igen. Så for at få glæde af jeres prisgaranti skal man jo mere eller mindre på opdagelsesrejse på alle de forskellige sider HVER GANG man bestiller noget og det er hver enkelt kunde som skal gøre jer opmærksomme på at varen er billigere et andet sted, hver gang.

    Det burde jo være sådan at når en kunde har gjort jer opmærksom på problemet, at så bliver det rettet permanent, med det samme! Sagt på en anden måde, så kan det vel ikke være "mode forventning" når nummer 2,3 & 4 kunde gør jer opmærksom på at jeres konkurrenter er billigere. Skal jeg være helt ærlig så synes jeg godt nok at det er en rådden måde at lave en prisgaranti på. At sætte priserne højt op, hvorefter at I prøver at lokke kunderne til at betale mere og at "prisgarantien" kun gælder hvis kunderne er opmærksomme på det.
    Jeg kan udmærket forstå at I ikke holder øje med priserne på hver enkelt shop, men som tidligere nævnt så burde det fungere sådan at prisen bliver ændret permanent, det andet er der sgu ikke meget prisgaranti over og det kan jo næppe være "mod forventning" når I allerede er blevet gjort opmærksomme på det en gang."


  • #6   27. mar 2011 Omfg ;P Men som [ TPR ] NightStonerCrew - Wild Boy ! skriver så er det 50 / 50 hvorfor helved kan de ikke bare skrive varen ikke er på lager hvis ikke den er på lager ? Og hvis de sender sådan en scooter-shoppen sticker med i pakken så smider jeg lortet ned til brænde gider ikke reklamere for noget møg smiley


  • #7   27. mar 2011 en af mine venner skulle også skynde sig med færgen til samsø så smuttede han lige forbi scootershoppen nu hvor det kørte forbi der alligevel fordi han skulle have ny udstødning til hans SSM så sælger de ham en Doppler S3R og siger den passer helt perfekt over på og man ikke behøver lave ophæng eller noget. som vi jo så blev nød til (:


  • #8   27. mar 2011 Marco jeb smiley så jeg ville lade være. godt være nogle KUN har positive oplevelser med dem, og andre ikke har, MAN SKAL ALTID HAVE EN GOD oplevelse og ikke HÅBE PÅ om man er heldig den her gang smiley jeg ville ikke handle der inde smiley

  • #9   27. mar 2011 AC-Tuning ' Christian H

    Ja det lyder fandme som en ringe oplevelse du har haft og håber virkelig ikke jeg skal den mølle igennem som du har været i. Og hvis ikke jeg har fået min varer inden ugen er omme så ville jeg have mine penge tilbage. Syntes virkelig det er lidt svinsk den måde de kører forretningen på. Lang leverings tid hos dem + de skriver de har varer på lager som de ikke har på lager. Men ja det er osse min sidste gang jeg køber hos scooter-shoppen.


  • #10   27. mar 2011 [ TPR ] NightStonerCrew - Wild Boy !


    Vidste sku ikke om jeg skulle skrive indlægget ^^ Men kunne så se jeg ikke havde et enestående problem.


  • #11   27. mar 2011 Maro du er sku ikke den første der laver sådan et indlæg smiley scootershoppens problemer har været oppe MASSER AF GANGE smiley

  • #12   27. mar 2011 [ TPR ] NightStonerCrew - Wild Boy !


    Ahahaha ja okay xD


  • #13   27. mar 2011 men hold kæft jeg blev sur fordi de gav mig sådan et lille fimset choker kabel med... da der var gået 4 dage emailede jeg dem for at høre om jeg kunne annullere orderen fordi at jeg ikke gad vente så længe.. fordi man kan jo ikke annullere den nårder står den er gennemført?! også selvom de ikke har fået tingene endnu eller sendt pakken. og guess what? de svarede mig ikke engang... så gik der yderligere 4 dage så fik jeg en mail om at nu var pakken afsendt...

  • #14   27. mar 2011 Suzuki Racing 8305 RK AKA RazorBlade smiley -


    Ja forstår jeg fandme godt. Det jo så hvorfor man ikke skal handle hos scooter-shoppen igen !


  • #15   27. mar 2011 Jeg har bestilt fra scootershoppen 2-3 gange har kun haft succes handler, dog har jeg ikke bestilt dyre ting eller særlig mange itng.

    har hørt rigtig mange dårlige ting om scootershoppen. jeg vil ikke handle der hvis det er dyre ting eller ting det haster med at få.


  • #16   27. mar 2011 marco hehe smiley



  • #17   27. mar 2011 Jeg har squ også overvejet at smutte forbi dem med det choker kabel og sige de kan fandme godt give mig det jeg betalte for.. men det bare lidt irriterende jeg skal bruge hele min dag på det da jeg er fra samsø.. (:

  • #18   27. mar 2011 Forståligt nok. Ellers må jeg tage hele vejen fra slagelse til Jylland et eller andet sted, sammen med min motorsav også sige god dag kan jeg få min vare nu ?

  • #19   27. mar 2011 Det var også en mulighed smiley hvis du gør det så skriv lige xD vil gerne med smiley

  • #20   27. mar 2011 Hehe det sku iorden dude smiley

Kommentér på:
Scooter-Shoppen skod?

Annonce