{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Hvor heldig kan jeg lige være!? {{forumTopicSubject}}

Godaften SG.
Jeg vil bare lige dele min heldige situation med jer.

Det hele startede i morges, med at jeg skulle møde klokken 10:05 på min skole i Slagelse.
Fint nok, jeg tager så min scooter og køre op med Slagelse, med en kammerat.

Da jeg så drejer ned af vejen, hvor min skole ligger på, ser jeg så en bil, som der minder meget om politiet.. Jeg overvejer derfor at vende om, men lader dog være, da det sikkert ikke var det, da alt kom til alt.
Men jeg forsatte dog bare med 30km/t der ned af, da jeg jo ikke var sikker på om det var en politibil.
Jeg kørte så rundt i vores lille rundkørsel, og kunne intet politi se, ned af pakeringspladsen.

Så satte jeg min scooter ved cykelstativet, åbner hjelmrummet, sætter politiværn til, og lige i det, jeg har lukket mit sæde halvt, og bukket mig ned for at låse den, triller politiet stille og roligt forbi, og glor ind, efter knallerter.. Heldigvis var jeg den eneste, der var kommer på scooter der, så de overså heldigvis min scooter!
Jeg blev bare siddene nede bag scooteren, indtil de var kørt. Scooteren stod gemt bag nogle få cykler, og lidt grene, men ellers ikke mere..

Jeg skyndte mig så at ringe til min ven, så han også kunne komme væk (han har skole lige ved siden af min).

Så pas på inde i Slagelse, drenge! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor heldig kan jeg lige være!?
Kommentér på:
Hvor heldig kan jeg lige være!?

Annonce