356 visninger
|
Oprettet:
luft gevær {{forumTopicSubject}}
heey drenge og piger hvordan bør jeg opbevare mit nye luft gevær når det ikk bliver brugt skal det så ligge ladt uden havl eller skal det ikk være ladt.
en ven siger det skal være ladt nååh det bare ligger ellers bliver det sløvt
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 76 Scootere: 1 Emner: 231 Svar: 5.378
Nå men det skal så vidt jeg ved ikke være ladt og det skal være låst inde så vidt jeg ved. Kan være jeg tager fejl!!
jul 2010
Følger: 26 Følgere: 19 Scootere: 3 Emner: 247 Svar: 1.615
for vis du har haft det liggende i et skab i et godt stykke tid og du lige pludselig skal vise det frem og så har glemt at det er ladt...
tja...
så kan der jo ske et "uheld"
sep 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 2 Emner: 10 Svar: 220
Når det ikke er ladt er fjederen ikke spændt = så er den klar og frisk når den skal bruges.
Så.... Lad det ligge uden at være ladt
Obs. Lad det ikke ligge, lad det stå med så lidt vægt på løbet som muligt. Så det ikke bliver skævt...
jun 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 57
en af mine venner blev skudt igår, med luftgevær i armen.
min anden ven troede ikke den var ladt :S
jul 2008
Følger: 35 Følgere: 42 Scootere: 11 Emner: 67 Svar: 2.200
men vil lige oplyse dig om at der på et tidspunkt kommer en tilføjelse til våbenloven som gør at man skal have våbentilladelse for at eje og bruge et luftvåben, var nemlig selv nede i den lokale jagtforretning for at kigge på et luftgevær, og der fortalte han mig at de et par uger inden havde motaget en mail fra politiet omkring det, og de havde så af den grund valgt ikke at bestille flere luftvåben hjem for de vidste lige præcis hva der kommer til at stå i loven da det jo uundgåeligt vil give langt mindre kunder til den type våben fordi folk med våbentilladelser jo oftest køber "rigtige" våben og ikke luft...
jun 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 14 Emner: 124 Svar: 161
luft gevær