{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Firma bil ? VW eller Honda {{forumTopicSubject}}

Hej Sg. Min far skal have ny firma bil, og hvad fuck rager det mig (: tjoo, nu er jeg næsten færdig med mit kørekort så kan jeg jo også trille rundt i slæden. så derfor er jeg i krise og skal bruge et par gode råd fra folk der har forstand på biler. Vi har altid kørt tyske biler og de sidste 15 år har min far været lykkelig ejer af forskellige passater. både min far og jeg er enige om at den bliver grimmere og grimmere hver gang de kommer med en ny, men nu er den da blevet så grim at man skal være 60 + for at købe sådan en. der for har vi et valg

Valget står imellem VW Passat 2011 2.0 tdi bluemotion 140 comfortline. og en Honda accord 2.2 Type s med 180 hk.

Min far er kørende sælger og køre tit med sine kunder og sjovt nok også ud til firmaér for at få nye kunder. så bilen må ikke være for "fin" da folk så får ondt i røven når han skal have sine prisstigninger igennem, = ingen ordre, altså intet job. så bare drop nu at købe en brugt mercedes til samme pris med en 3 liters motor selvom det kunne være fedt (; en anden ting er at honda´en skal kunne køre lige så langt som passaten. det gør den jo ikke lige frem. men har hørt og læst meget om begge biler og har læst flere steder at du ikke skal nærmest passe på med passaten når du køre i byen da gearingen er lavet til lange motorvejs ture. dvs. at den kommer ned på samme forbrug som honda´en, eller hvad ? hondaen køre vidst en 16 - 17 stykker pr liter. min far kan godt lide at give den gas i lyskrydsende hvis der holder en brian og spiller smart feks og han har flere gange snakket om at få vores nuværende passat fra 2005 chiptunet. passaten vi havde før den vi har nu var også en tunet satan men en benzin motor, så jeg ved han godt kan li at give den gas og han siger selv han savner at høre de højre omdrejninger, hvilket bliver umuligt i den nye passat. nææsten.

Hondaen er en lille smule mindre end passaten og min far vil helst ikke have en mindre bil hvis han kan få større.
Det gode ved hondaen er så at den ser for det første pisse godt ud. og du får altså en udstyrs liste som er noget anderledes end i passaten. bla er der i passaten 4 højtalere hvor der er 9 og en subwoofer i hondaen. stof intræk i passaten, læder og sportsæder i hondaen, som må være noget mere behalige på længere ture hvilket også er vigtig for min far da han har dårlig ryg. du får 40 hk mere i hondaen. og du får 18 tommer fælge frem for 16 tommer stålfælge med hjulkapsler.

Nogle gode råd til hvad fanden jeg skal gøre og hvordan jeg skal overtale min far (:? det skal siges han er den bedste sælger i firmaet i hele danmark og det kan vel hjælpe lidt når han skal forhandle med chefen, men hvad kan han ellers bruge som agument ? chefen er jo ligeglad med fælge og anlæg osv han ser jo kun på det fra den økonomiske side og han er altså lidt af en stædig jyde....

tak på forhånd, hilsen frederik (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Firma bil ? VW eller Honda
Kommentér på:
Firma bil ? VW eller Honda

Annonce