{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
277 visninger | Oprettet:

bare en ide ? {{forumTopicSubject}}

ja mig og en ven kom til at snakke om knallertloven her i dag. vi synes det er fint der er en grænse på 30 fordi der er nogle som bare ikke har evnerne til at køre stærkere end 30. (vi kører begge ulovligt btw) men der er jo også nogen som kan styre nogen der kan kører hurtigere. så det kunne være fedt hvis man kunne tage individuelle kørekort (ja kørekort og ikke et bevis!) så ud fra det om man skulle køre 30 - 50 - 60 km/t (60 burde nok være det højeste ! det er fint til hverdags kørsel)

ved godt det aldrig kommer til at ske eller at de selv får idén men synes da bare i skulle høre det smiley

hans hverdags hot den render 70 og min hverdags senda render 90-10 men tilgængæld bor vi også ude på landet og skyder dem aldrig af i byerne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bare en ide ?
  • #1   7. aug 2011 "Og skyder dem aldrig af i byerne"

Yeah Right smiley Øret bliver fandme vredet af den knallert hver gang den er ude at køre smiley

• #2   7. aug 2011 ja syntes jeg også ville være genialt! hvis man kunne tage et "kursus" til at måtte køre hurtigere som man så viste og så måtte man slippe ! for giver dig helt sikkert ret i at der er mange der ikke fatter at køre. og så er det bare træls det skal gå udover os andre smiley

• #3   7. aug 2011 Det har da ikke noget at gøre med hvem der kan køre bedst?

Det har sku da noget at gøre med hvordan man skaber mere sikkerhed i trafikken.. Og det gør du ikke ved at sætte farten op til 70 eller what ever.

• #4   7. aug 2011 du skaber langt mere sikkerhed ved at knallerter kan følge traffikken, plus du gør mange bilisters hverdagskørsel meget mere effektiv og behalig smiley

• #5   7. aug 2011 Som Moose & Co. skriver. Hvis man fjerner knallert/scooter fra cykelsti og lader dem kører på vejen, får cykellister meget mere sikkerhed og der er mindre chance for at kører fodgængere ned som går på cykelstien.

Hvis man så uheldigvis skulle kører galt går det nok kun mest ud over en selv. Da man kører på vejen hvor der kun kører biler, mc osv.
    Man vil derfor ofte kun forvolde skade på en selv.

Når man så samtidig med følger trafikken skal ingen overhale en. Det vil give en meget mere jævn kørsel på vejbanerne.

Kan faktisk ikke se nogen ulemper smiley

• #6   7. aug 2011 jesper h

jeg giver den faktisk ikke gas i byen fordi jeg føler ikke noget behov for det.. for der går det ikke kun ud over mig selv hvis jeg vælter.. det gør det tilgængæld hvis jeg vælter på en cykelsti da der kan være cykelister eller personer som går på fortovet og knallerten vil blive sendt den vej

• #7   7. aug 2011 og de fleste kører jo alligevel ulovligt så giv dem da et kursus i hvordan man kører med højere hastighed istedet for at kun lære at køre 30

Kommentér på:
bare en ide ?

Annonce