662 visninger
|
Oprettet:
Bedste 13" dæk hos thansen ? {{forumTopicSubject}}
hej står og skal ud og købe et dæk ved thansen ( scooterland har ingen på lager )
kan i anbefale mig et af dem ? syns ikke der er meget forskel på dem :S
http://www.thansen.dk/products.asp?c=6403345853&n=1689065910
okt 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 42 Svar: 1.120
Det er ikke så længe siden at jeg satte sådan et på baghjulet, virker ok
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 24 Svar: 158
okt 2006
sep 2009
Følger: 46 Følgere: 47 Scootere: 5 Emner: 166 Svar: 1.479
Er ganske tilfreds med mig :). Hopper ultra lidt..
sep 2008
Følger: 54 Følgere: 52 Scootere: 5 Emner: 45 Svar: 110
Han burde have et kvalitetsdæk liggende til en fornuftig pris. Har selv lige købt et Sava MC20 dæk som jeg er rigtig godt tilfreds med. Det kostede dog en 50'er mere.
Hilsen Miké
okt 2007
Følger: 118 Følgere: 137 Scootere: 6 Emner: 29 Svar: 1.268
Pirelli dækkene er de bedste arbejder selv derude..
okt 2007
Kæft du er dum at høre på, pirelli er en af de førende inde for dæk markedet, hvor helvede har du hørt sådan noget sludder henne??
okt 2006
okt 2007
Må jeg få en kilde du har det der fra?
du er da godt nok naiv og tro at nøjagtig de samme dæk som speedline sælger, der kommer fra thansen er lavet af affaldsgummi, og de samme dæk de sælger ikke er.
Pirelli for nok ikke sendt fake produkter til danske dækhandlere tror du det?
Det ville være så ulovligt at man kan blive fænglset for at udgive et produkt for noget som det ikke er
Men ja jeg vil ha den kilde, for det du fyrre af der er der OVERHOVEDET ikke noget hold i, og du må da virkelig være godtroende at tro på sådan en røverhistorie ( Fordi alle mener thansen er noget gøjl ) "og alligevel handler i der jo"..
Du prøver at forsvar noget du engang læste på wikipedia det flot!
okt 2007
Der er jo ingen hold i det !!!
okt 2007
mme kunden imøde og give ham en god oplevelse, en oplevelse er 40 procent af et god salg!!!!
Mange af de produkter du finder hos thansen, findes også ved mange af de andre reservedele forhandlere! Bare fordi det er en stor kæde, og køber varen billigere hjem en andre gør, er det ikke nødvendigvis noget lort, fordi vi kan gøre det billigere, jo mere du køber, jo billigere bliver det jo i indkøb, det er jo logik!!
Men den lille brokdel, som er utilfreds med thansen, i må jo købe det et andet sted.!
Til jer “hadere” eller hvad i nu vil kalde jer selv, hvis i satte jer ind i hvilke produkter thansen føre og hvad andre firmaer sælger, finder i meget af det samme!!!
Eks: bliver et bil dæk fra Nokian eller Michelin eller continental dårligere fordi det kommer fra thansen og og prisen er mindre end andre steder? Svaret er jo klart NEJ, Det er ikke nogen som helst forskel på det, og der er masser andre tilfælde, f.eks tandramme, kommer fra goodyear, mange alu fælge bliver solgt af andre ligeså kendte firmaer! Det er noget vås!
God aften folkens!
okt 2007
Nu er det ikke duro dæk jeg snakker om, det er pirelli dæk har jeg hele tiden gjort hvor du påstår noget andet, duro dæk er bare lavet sådan de har aldrig været anderledes ligemeget hvor de bliver solgt..
Og hvis du ikke kan fremskaffe beviser er der ikke en skid hold i det du siger! Bare dumme rygter du er for naiv til at tro på..
okt 2007
Der er ikke noget der HEDDER thansen dæk, dækkene kommer fra samme mærke om du så køber dem i speedline eller thansen..
STOP NU DET HATE PÅ THANSEN! Vi har ikke en skid med dækproducenten at gøre, og hvis du ikke kan lide durodæk, så køb nogen andre forhelvede...
Og der er jo nok en grund til du ikke kan finde din artikel mere???
okt 2007
Bedste 13" dæk hos thansen ?