{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

fucking junkie!... {{forumTopicSubject}}

så skal man snakke med politiet i morgen kl 8:00
ska snakke med dem pga en dude der siger og truer mig med alt muligt pis. det har han gjort siden Februar måned og har meldt det svin op til flere gange til politiet hvor de ikk har gjort noget smiley så typisk politi! laver ikke en skid for nogen.. hvad fanden han er 22 år og fucked op på stoffer konstant og fatter intet hvad man siger til ham overhovedet seriøst!. så har printet alt ud hvad han har skrevet til mig og min bror om trusler osv.
så mødte jeg lige ham idag hvor han kom kørende i en bil en en så kaldt "perle" o stopper op og siger til mig " du har 1 dag til at give mig min mobil" og har mødt ham op til flere gange hvor han ikk gjorde noget...

hvad synes i hvad panserne skulle gøre? (: eller mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fucking junkie!...
  • #1   25. apr 2012 Ringer til politiet og laver en officiel anmeldelse på ham, og hvis det ikke hjælper gør du det igen og bliver ved, hvis politiet ikke gør noget efter et par gange ville jeg anbefale dig at finde det største alubat du kan og smadre røvhullet

• #2   25. apr 2012 hvis du har fået politiet´s opmærksomhed nu, og du har rigeligt med beviser.

får han nok en bøde for trusel eller advarsel kun desværre.
    afhænger nok efter hvor groft det er, og om han er kendt for det tidligere.

men hvis han så ved hvem du er, kan de være han opsøger dig, hvis han er `hård nok´ når du har meldt ham. men så er du bare klar med politiet igen, så kommer han nok ind. smiley

så det er lidt la-la hvad du vil, og efter hvor slemt det er? smiley

• #3   25. apr 2012 dude, hvis du møder ham optag det og send det smiley

• #4   25. apr 2012 Mads A smiley det har jeg gjort mange gange og har været i Frederikshavn politi personligt men stadig har de ikk gjort noget men han har været meldt mange gange før det. men han er fucking 22 år og fuk op lige meget hvad man siger fatter han det ikk så slemt er det!. men han har dog nogle syge kontakter osv.

SFX # Guru !! T
    jeg har en helveds masse beviser. og han er kendt hos politiet her oppe i Skagen -
    han ved hvem jeg er meen jeg ved hvem han er og jeg ved hvor han bor det gør min bror også. og han er sku ikk hård nok han er dog slap men bare fucking høj og spinkel og har nogle rimelig syge kontakter. og han kommer nok ind i et stykke tid for det han har lavet af kriminelle sager.
    smiley

• #5   25. apr 2012 politiet er nogle svin ! jeg ku skrive flere sidder om hvor ringe de er !

men det jo ik det vi ska smiley

jeg syns du sku samle et par drenge og nogle hårde genstande også selv opsøge ham (:
    evt skaf dig en peber spray vis de nu sku komme nogle stykker ;P

• #6   25. apr 2012 det er sådan at trusler har støre straf en vold da det skader dig psykisk og kan tage meget længere tid af komme sig over

• #7   25. apr 2012 rasmus - 2000 kr i bøde ?;P er det en hård straf ?

• #8   25. apr 2012 jeg sagde ik det ville blive en hård straf men en støre smiley

• #9   25. apr 2012 øøh ? hvordan vil du Samligne en fængsel straf og en bøde straf ?-.-

• #10   25. apr 2012 jeg siger bare hvad politiet siger da de var på min skole og lave fordrag smiley det er sku ik noget jeg vil gøre mig klog på smiley

• #11   25. apr 2012 de siger os de hjælper folk men som du ka se er der en her der ik får hjælp;P (det ham der lavede emnet jeg mener)

• #12   25. apr 2012 haha det har du sku ret i haha smiley

• #13   25. apr 2012 Politiet er til for at hjælpe, men det meste af tiden gør de ikke en skid... Har selv været det der igennem, til sidst fik jeg ham kaldt ind til en samtale med politiet og hjalp det ? Nej, så nu har jeg våben ved alle indgange i mit hus, og har købt mig en vagthund, siden da har han ikke sagt eller gjort noget, og jeg har intet sagt til ham.

• #14   25. apr 2012 tjaaa smiley men ham der svinet gør alt det problemer for en fucking mobil! o.O
    og beskylder mig for at have nakket den og solgt den videre. så har han også skrevet at han har sporet den i de 4 dage efter den fest der i Februar måned. så tænker jeg bare hvorfor fanden han ikk bare hentede den hvis han vidste hvor den var... og han er pretty much stonned konstant.

KOLD (JEG BY TTER IKKE) ! : kan sagtens hurtigt samle en helveds masse smiley og kan godt skaffe rigtigt skydevåben hvis det nu var smiley et opkald så er den hjemme på 40 min.

men Rasmus P har da på en måde ret i det? smiley kommer self an på hvad det går ud på og hvor galt det er.

• #15   25. apr 2012 Du må godt låne mit alu bat smiley

• #17   25. apr 2012 kristian//-"Gk " ¤Team-Skagen¤\\ .

Når du nu er så hård og kan skaffe så mange personer og våben..
    Hvorfor helvede sidder du så herinde og spørg, hvad du skal gøre?
    Politiet har hundredevis af sådan nogle sager, så der varer lang tid før de gør noget (hvis de overhovedet gør..)

- Det var bare min mening..

• #18   25. apr 2012 Optag det han siger til dig, og tag alt det du har på ham, så kontakter du BT, Ekstra Bladet eller Se&Hør, de vil elske en historie om hvor lidt politiet gør for os, og så kommer de i omdrejninger smiley

Ellers som andre siger, skaf dig et alu bat, bare for en sikkerheds skyld smiley

• #19   25. apr 2012 har lige snakket med politiet så de tager en tur hjem til ham idag eller i morgen... smiley

Supermand . finder noget alternativt smiley

Jens F: tror også jeg har tænkt mig hvis han bliver ved med det shit smiley

Team'4440! AHJ™ . jeg skriver ikk jeg er så "hård" og spiller sej. hvorfor gøre det hele værre med det hvis jeg kan gøre det på "god" måde end alt det der fis og begynde med når det er ham svinet der starter hele lortet op smiley

Nick Krems - kunne da godt tænkes smiley og hvis han bliver ved selvom panserne har snakket med ham smiley

Kommentér på:
fucking junkie!...

Annonce