Hjælp pleas! {{forumTopicSubject}}
hey ved godt man ikke må reklamere for sin anonce men føler der er en udntagelse her!....
Jeg midtstet min bedste ven i år den 20/5 2012.
Han betød alt for min hav Hav var ikke bare en ven men familie vi var sammen hver da og hver afen snaket rigtig meget sammen og hygget os.
Han blev desværre kørt ned bagfra af en Firhjulstrækker da han var på vej hjem fra en fest da han havde fået det dårligt inden han begynde at drikke han kørte på sin Rmx... Med baglys og uden potte men belisten overså han på en helt lige vej -Idiot!-.
Jeg savner ham så ufatteligt meget var det ikke for ham havde jeg siddet på den lukket nu han redet mig fra at komme i fængsel jeg har så meget at takke den dreng for....
Så jeg har bestemt mig for at Opfylde hans største ønske!!!
Han var i gang med at bygge han drømme maxi som jeg hjalp ham lidt med at skaffe gode tilbud på larkering osv vi brugte rigtig meget tid på det men han døde desværre inden han rigtig kom igang.
Så ville høre om der var nogen flinke mennesker der ude som evt havde en gammel maxi ståene skal ikk kunne køre eller noget skal bare være komplet gerne uden motor dele kun blokken.
Jeg har desværre ingen penge men har en Yamaha jog space som jeg er villig til at bytte med da jeg føler jeg skylder ham så meget håber virkelig i kan hjælpe mig!!!!
Mvh Mads
R:I:P Jackob Ruc C på min venneliste!
(på billedet er deet ham og mig som er igang over i værkstedet på vores efterskole.) Den glade og skøre dreng!!!!!
aug 2009
Følger: 95 Følgere: 96 Scootere: 22 Emner: 59 Svar: 303
aug 2009
sep 2007
Følger: 39 Følgere: 44 Scootere: 4 Emner: 38 Svar: 224
aug 2009
Hjælp pleas!