506 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til Tysk. {{forumTopicSubject}}
Hej SG'ere.
Det her er slet ikke scooter relateret, så hvis du synes det er plat jeg skriver det her har du nu chancen for at klikke væk!
Når, men det er fordi jeg er skide dårlig til tysk så ville høre om der var nogle der lige ville kigge den igennem og rette hvis der er nogle større fejl
Den er på 250 ord.
På forhånd tak, negative kommentarer frabedes tak!
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 5 Emner: 13 Svar: 20
okt 2009
Die dänische Jugend, eine Jugend mit vielen positiven und negativen Punkte erfüllt, beginnen Dänen Partei vor jungen Menschen in vielen anderen Ländern, und dies führt natürlich zu mehr Unfällen mit Alkohol und mehr Kummer von Dingen, die nicht Download haben sollten.
Ich glaube, dass die Jugend die Erwachsenen sind zu schnell, wir brauchen, um schnell kritische Entscheidungen und werfen unsere Kindheit an der Seite und beginnt zu Trunkenheit und Ehebruch.
Viele junge Menschen experimentieren auch mit Substanzen, die. Einige am Ende falsch, wenn sie gehen in eine dezidiert Drogenmissbrauch, die sie mit einem relativ milden Droge gestartet und am Ende mit einigen sehr harten und gefährlichen Stoffen
Es haben auch begonnen, und weitere Banden, und es gibt viele, die rauchen in Banden. Ich denke, dass macht es attraktiv, in einer Bande sein, ist die Einheit, die sie bekommen, wie in'' Die Welle'', wo Sie den Jungen Tim, der gemobbt wurde und von einigen Schülern an seiner Schule gehänselt zu treffen, weil er ist der nerdy Typ, aber nach dem Gruppieren'' Die Welle'' beginnt, und er kommt mit ist er als geändert, jetzt die'' Cool'' Typen mit ihm zu sprechen und ihm helfen, mit seinen Problemen, jetzt scheint er endlich wird er geschätzt und Club ist das Wichtigste in seinem Leben, und er wird gepolstertem gesprochen tun alles für den Verein, und auch er untergeht mental, wenn der Club schließt.
Im Film wirklich zu sehen, was so etwas wie dieser Bande können über einige Menschen vor allem mental tun.
okt 2009
Jungsein.
Den danske ungdom, er en ungdom fyldt med mange positive og negative punkter, danskere begynder at feste før unge i mange andre lande og det fører, selvfølgelig til flere ulykker med alkohol og flere sorger over ting som ikke skulle have været hent.
Jeg mener at ungdommen er blevet for voksne for hurtigt, vi skal for hurtigt træffe afgørende valg og smider vores barndom til side, og begynder på druk og hor.
Mange unge eksperimenterer også med stoffer hvor det for nogle ender galt hvor de ryger ud i et decideret stof misbrug, hvor de har startet med et forholdsvis mildt stof og ender med nogle meget hårde og farlige stoffer.
Der er også begyndt og komme flere bander, og der er mange der ryger ind i bander. Jeg tror at det der gør det attraktivt at være i en bande er det sammenhold de får, ligesom i ’’Die welle’’ hvor man møder drengen Tim, som er blevet mobbet og drillet af nogle elever på hans skole, da han er den nørdede type, men efter grupperingen ’’Die welle’’ starter og han kommer med er han som forandret, nu vil de ’’seje typer’’ snakke med ham og de hjælper ham med hans problemer, nu synes han endelig han bliver værdsat og klubben bliver det vigtigste i hans liv, og han vil mildes talt gøre alt for den klub, og han går også helt ned psykisk da klubben lukker.
I den film får man virkelig at se hvad sådan noget bande kan gøre ved nogle folk specielt psykisk.
okt 2011
Følger: 68 Følgere: 65 Scootere: 3 Emner: 30 Svar: 88
- Man kan ikke oversætte alle sprog direkte...
mar 2011
Følger: 27 Følgere: 28 Scootere: 3 Emner: 341 Svar: 4.291
aug 2012
Følger: 30 Følgere: 48 Scootere: 37 Emner: 162 Svar: 5.432
Hjælp til Tysk.