{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

peugeot 405 (600kr) {{forumTopicSubject}}

Hey drenge..

Jeg kbte igår aftes en peugeot 405 for 5.000kr. og den var flot og kørte fint bortset fra at koblingen var lidt slidt. Når men altså jeg tog toget fra København til fredesværk (1 time i tog) også sagde ejern at han ikke havde Reg. attesten og at jeg bare skule bruge købskontraktet ( Printet ud af FDM ) så navn/adresse osv. var på blanketen og jeg valgte så og købe bilen og kørte så imod københavn ( Ca. 75km ) og da jeg nåede til østerbro, hoppede den ud af gear og pludseligt kan jeg mærke at endten så var gear kassen eller kobling død... Den kunne stadig starte men bare ikke hoppe i ger igen, så jeg valgte og skubbe den med et par venner ind på parkering pladsen så dagen efter, ringede jeg ind til skrot og sagde at de bare skulle komme og hente min peugeot 405 og de sagde at de kun giver 2.000kr. og jeg tænkte hellere det end bøder og penge til at få den flyttet/repareret osv. s¨å da han kom og jeg viste ham bilen sagde han det er fint også sagde jeg at ikke fik reg. attesten med, sagde han at han ikke kunne bruge den til noget og bilen er ubrugelig, når men så siger han at han kan køre den til metal skrallern og de ville kun give 800 for den og jeg var ligesom presset til det så sagde ja til ham og fik 600kr.!!!! han fik bilen + synsraport og mit eget købskontrakt og begge nøgler til 600!!

Ville bare lige høre jeres mening om denne lorte historie

Jeg har i alt tabt 5.000kr.
jeg fik jo 600 kr men jeg brugte faktisk 600 kr på turen frem og tilbage, så jeg tabte direkte min 5.000 på et døgn smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugeot 405 (600kr)
Kommentér på:
peugeot 405 (600kr)

Annonce