{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sker der for markedet?
  • #1   30. jan 2013 Søg lige en gang i forum, under, marked.

    smiley


  • #2   30. jan 2013 Tror det er dødt..

  • Jon T
    Jon T Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 57
    #3   30. jan 2013 Det er dødt, de eneste folk der stadig er derinde er folk der prøver at bytte deres Hot50 væk.

  • #4   30. jan 2013 jeg syntes heller ikke rigtigt er skr noget. det er de samme ting der har været til salg de sidste mange måneder

  • #5   30. jan 2013 men billeder gør også meget. selv den senda jeg har til salg er lige over 2 år gammel og vil bare have 10.000 billederne er ikke særligt gode ellers så syntes jeg da den er billig

  • #6   30. jan 2013 Ja det er jo nemlig det KP.
    Jeg har en rcr som kan gøres lovlig med 2 begrænsninger, og dem har jeg liggende. ALT er originalt på min RCR, men ingen vil købe min.


  • #7   30. jan 2013 har næsten lige haft en rieju til salg på dba til 8000kr. da jeg virkelig bare gerne ville ekstremt hurtigt af med den... den stod i 2 uger nu tog jeg den af. der var ingen henvendelser.

  • #8   30. jan 2013 8000 for en rieju er satme ikke mange penge

  • #9   30. jan 2013 nej ville jeg heller ikke mene og den fejler intet smiley

  • #10   30. jan 2013 og ny istandsat smiley men altså tror bare ikke der bliver salg før foråret

  • #11   30. jan 2013 Jeps og når alle konfirmanderne kommer frem smiley

  • #12   30. jan 2013 Har en masse i kælderen.. Burde nok sætte det tilsalg her inde. Men magter ikke til at tage billeder... Tror jeg har 5 udstødninger, 3-4 variorer.. Og en masse andet smiley

  • #13   30. jan 2013 Tror bare gearmaskiner er generelt svære at komme af med på grund af de nye regler er der ret mange det vil kører lovligt fordi de ikke vil risikere deres kørekort bliver udsat, fordi at de enten er blevet stoppet en gang, eller er bange for at blive stoppet og så skal gøre maskinen lovlig smiley

    Og helt ærligt, hvor sjovt er det at kører 30-35km/t på en gearmaskine og mere eller mindre bare kan gå fra 1 - 4 (eller 3) i løbet af ingen tid? Så ryger det sjove ved gearmaskiner lidt, synes jeg ihvertfald smiley


  • #14   30. jan 2013 Men ja, synes også markedet er dødt, der sker ikke rigtig noget mere smiley

  • #15   30. jan 2013 Rigtigt nok Daniel F. Men det er satme ikke nemt at komme af med scootere uden gear heller. har 3 tilsalg, hvor der kun kommer lortebud eller folk vil bytte med deres kneppede hot..

  • #16   30. jan 2013 Det kan jeg sagtens gie dig ret i Daniel. Men hvis de vil ha den lovlig så er muligheden der netop med min fordi der er begrænsninger uden og skal bruge penge. smiley
    Derimod hvis du køber en 70 eller 80cc med fuld konstruktiv ændret motor så er det knap så let


  • #17   30. jan 2013 Ja, men Phillip, når først du begrænser den igen, så går jeg ud fra du også sætter den til 4 gear igen (eller er der kun 3 fra standard?), for 6 gear og 30-35km/t, EJ DET TROR JEG IKKE smiley

    Men bare generelt, hvor sjovt er det at skulle springe rundt i gearene hele tiden fordi du kører lovligt? Der har du alligevel en fordel på scooter, hvor politiværn er en mulighed og knap så tydeligt at hører, som på en gearmaskine smiley

    Men tror bare generelt salget for scooter begynder at dø, regeringen ødelægger det når de bliver ved med at sætte fuld skrald på straffen for dit og for dat, mange helt nye scootere direkte fra forhandleren kan ikke engang leve op til reglerne med hensyn til fart f.eks. er der mange der køre lige op omkring de 40km/t ud af lige vej, fordi at de allerede fra fabrikken faktisk er bygget til 80km/t, så det er jo også begrænset hvor meget man kan drosle dem :-S

    Og ja, man kan da godt få dem derned, med en større skive, men så kører lortet jo knapt nok, og går af røv :-S


  • #18   30. jan 2013 Kan jeg godt følge dig i Daniel. Den er 4 gearet standard, men det der skræmmer folk er nok at du kan få udsat bilkørekort, og det er da forståeligt.
    Men ja reglerne er helt hen i vejret


  • #19   30. jan 2013 Eneste fordel man stadig har i forhold til kørekort i den forbindelse er jo hvis man kører 30'knallert og ER fyldt 18 eller HAR TAGET bilkørekort, så kan de jo stadig ikke gå efter det, MEN bare vent, det skal nok komme...

  • #20   30. jan 2013 Ja selvfølgelig, det er Danmark smiley

  • #21   30. jan 2013 Synes det er ved at gå for vidt efterhånden.. Også det et nummerpladen pludselig skal være 5 gange så dyr som den altid har været... Men politikerne er ligeglade, for de for deres enormt gode løn for at sige ja/nej eller for/imod, og kommer der yderligere beskattelser, så mærker de det ikke alligevel.. Håber Helle Thorning og regeringen snart får sparket, alt et kun blevet ringere i mine øjne efter de er kommet til magten smiley

    Vi har brug for nogen der tænker nyt/anderledes, nogen der ikke tager pengene fra dem der skal rent faktisk skal forbruge penge, altså forbrugerne, især dem der i forvejen får så lidt det knap nok hænger sammen, det er helt galt med dem efterhånden, tager dog forhelved fra dem der har alt alt alt for meget i forvejen :-S


  • #22   30. jan 2013 Du har fat i noget

    profilbillede
  • #23   30. jan 2013 Hvorfor skal vi have en rød blok der alligevel stikker af fra alt hvad de lovede til valget, men som alligevel fører mere eller mindre blå politik? Så giv os da den blå blok, der har ført blå politik før og ikke et sæt nybegyndere inden for faget....

    Gud bevare DK, for Helle Thorning og rød blok gør det ikke smiley


Kommentér på:
Sker der for markedet?

Annonce