{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.937 visninger | Oprettet:

Hjælp ang. Jobsamtale {{forumTopicSubject}}

Ved godt der lige har været et lign. forum men jeg har andre spørgsmål omkring det.
Jeg ved godt man skal have sit cv osv med.

Men det jeg ikke ved er, om jeg skal fortælle mine færdigheder osv inden for det arbejde jeg søger, eller det jeg laver i min fritid?

+ Jeg har allerede en Moster og en kusine der arbejder der, (Fakta)
De har sagt til mig at jeg snart skulle til at tage en snak med ham der styrer biksen. Men hvornår ville det være et godt tidspunkt?

+ Skal man snakke løn osv når man snakker med ham?
Har nemlig lidt et ønske om 45-50 kr i timen... smiley

Forresten!
Så bliver jeg 16 d. 29 september.
Man skal være 16 for at arbejde i butikken. Var lige ved at glemme det. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang. Jobsamtale
  • #2   28. feb 2013 45-50 kr i timen tror jeg kun han bliver glad for at høre! tror du for 60-65 i timen smiley

  • #3   28. feb 2013 Mener minste lønnen er 62

  • #4   28. feb 2013 Mindste lønnen i Danmark er / var 54.5 for et års tid tilbage dengang jeg arbejdede i fakta! smiley ( de gir ikke mere end mindste løn )

    Men normalt så ligger ungarbejder lønnen omkring de 57 - 67 kr i timen smiley


  • #5   28. feb 2013 Ikke snak om løn, det får du afvide hvis du bliver ansat. Kom helst før 4 og efter 19. Der er mindst mennesker og tag noget ordentlig tøj på!

  • #6   28. feb 2013 Jeg arbejder i Kvickly og der får jeg vist 62,5kr/t så du får nok også det smiley

  • #7   28. feb 2013 snakkede ikke løn da jeg startede på mit fejedrenge job et par måneder inden jeg blev 17, men fik en 65 kr, du skal ikke gå under 60 kr i timen syntes jeg, men tag da ind i god tid og spørg det kan være de ikke mangler nogen nu, men til september når du er fyldt 16, vær foran:) ind og snak med dem, og lad vær og ligne en hjemløs i tøjet self:D sig du er god til og møde til tiden smiley

  • #8   28. feb 2013 Som ungarbejder i fakta får man 57,81 lige nu
    Ud over det kommer der diverse tillæg såsom helligdags tillæg som er 23,xx ekstra pr time.


  • #9   28. feb 2013 Nå, jamen det var bare min kusine som siger hun kun får 50 kroner i timen. smiley

  • #10   28. feb 2013 Jeg får 61,5/62,5 kr i timen hos et bilfirma der hedder Uggerhøj, og jeg er bare fejedreng...

    -Mindste løn er sq da ik 62 kr i timen, er du/i fuldstændig dum(me), hahahaha?:) Den er vidst nok omkring 45 eller sådan noget


  • #11   28. feb 2013 Så bliver hun snydt smiley
    Som ungarbejder eller "Servicemedarbejder" som de kalder det i fakta får man 57,81 kr i timen smiley


  • #13   28. feb 2013 Du skal ikke bruge cv til noget som helst når du bare er ungarbejder, arbejder selv i fakta, du skriver lidt om hvor du går i skole og om du går/skal på gym eller hvad du nu laver, lidt om hvilken type person du er, om du udadvendt osv osv. Om du hår til sport og hvor tit du kan arbejde, resten må du selv finde på, vær kreativ om du en flittig person osv, men HUSK ikke for meget røvslikkeri det brækker man sig over hvis hele ansøgningen bare lyder som røvslikkeri smiley mindste lønnen i fakta er 57.81, og så får du aften tillæg efter 1800 på 11.25 og søndage 23.25 ca smiley

  • #14   28. feb 2013 En jobsamtale i Fakta plejer som regel at være meget simpel, der er ingen grund til at være nervøs eller noget som helst, for det er ikke samtalen som afgør om du bliver ansat eller ej. Der er en prøveperiode på 3 måneder hvor du skal vise at du kan finde ud af arbejde i butikken, og hvis du laver for mange fejl bliver du fyrret. Der er ingen grund til at tale om løn da du som sagt får næsten det mindste som muligt og det kan ikke diskuteres da det er Coop som styrer det show, og ikke butikchefen. Butikschefen plejer som regel at være på arbejde mellem 7-16, da de har helt almindelige arbejdstider som alle andre.

  • #15   28. feb 2013 Jeg fik 73 i timen på Burger King og 123 i weekenderne

  • #16   28. feb 2013 Mindstelønnen generelt er kraftedeme ik på 60 kr, nu stopper i - Måske er mindstelønnen ca. 60 i selve Fakta, men satme ik generelt.....

  • #17   28. feb 2013 Du skal bare skrive en ansøgning, og giv den til dem, til samtalen. Skriv om dig selv, hvor gammel du er, hvornår du har fødselsdag, hvad du laver i din fritid, hvor du går i skole, hvornår du har tid til arbejde, hvornår du har mulighed for at starte. Skriv måske du er en ambitiøs ung dreng/mand, der altid tager godt ved, laver noget, er udadvendt og du intet problem har med at snakke med mennesker, du kan godt snakke med nye mennesker også. Det er vigtigt at du er imødekommende, og høflig når du kommer til samtalen. Tag noget ordentlig tøj på, sæt håret pænt.

    Og husk nu at stil ansøgning ordentlig op layout mæssigt, så de kan se du kan finde ud af noget. Husk endelig også at skrive dit telefonnummer og hvor du bor.


  • #18   28. feb 2013 Under 18: 57,82 kr

    Over 18:

    som er ufaglærte: 101,91 kr.
    som er butiksmedhjælper: 106,59 kr.
    som er faglærte: 111,27 kr.

    Taget fra http://www.fritidsjob.dk/


  • #19   28. feb 2013 heey jeg får en øre for lidt så! loooll!!! ej smiley

Kommentér på:
Hjælp ang. Jobsamtale

Annonce