De nemme købere De nemme købere
Hvor er det bare dejligt med folk som er nemme at handle med.
Skød lige den PGO afsted som man kan finde under mit fotoalbum.
Jeg fandt den på dba.dk i weekenden og gad ikke køre efter den før JEG havde fundet en køber til den.
3000 kr, afhentet i Lyngby IDAG.
Igår blev jeg kontaktet af en som spurgte om prisen kunne forhandles i en hurtig handel. Det kunne den, men afhang helt af hvornår han ville hente, hvad prisen var og alle de ting.
3500 kr. afhentet Idag.
Kom hjem med den klokken 17:00 og han kom og afhentede den for 5 minutter siden. Okay, måske fik jeg ikke så meget brug af den, men med 17 grader og høj solskin så er det sku fint nok at jeg fik 500 kroner for at hente den herhjem på adressen så en anden kunne afhente den
Køber kommer og siger goddag og giver hånd, kigger på speedometeret og vil ikke engang høre den starte. Han kigger på den i 5 sekunder og siger ''Nå, det er den'' og ja, det er det jo. Skal jeg starte den op for dig? ''Nej, det behøves du ikke. De plejer at virke solide nok de PGO'er. Jeg starter alligevel op (for min egen sikkerhedsskyld) for at vise at den altså nu starter og kører fint nok og at der ingen defekter er på den.
Han siger ''Ja, det fint'' Hiver pengene frem og jeg åbner døren og tager papirene på trappen lige inde ved siden af hoveddøren.
Han trækker den ud til bilen, smider den ind og kører.
Hvorfor kunne alle købere dog ikke bare være som ham?
Ja, jeg fik den billig ttil 3000 kr og solgte den billigt til 3500 kr, så alle parter er glade og jeg fik en tur ud af huset og fik mig en dejlig tur hjem
Nogle af jer havde måske ikke gjort det for så lidt en fortjeneste, men nu trængte jeg sku at komme ind til Københavns området
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Scootere: 4 Emner: 56 Svar: 1.245
jul 2007
Følger: 92 Følgere: 91 Scootere: 52 Emner: 553 Svar: 4.890
syns ik min hot der er 2 år gammel som står til 5500 er dyrt ? og man må der geren forhandle om prisen. men alligevel har jeg prøvet 2 der har skrevet på dagen at de havde fundet noget billigere -.- ææh aha (: en a dem fik faktisk lov og hente den for 4200 :S afslag på 1300 ? men han havde fundet noget bedre til billigere penge (:
jeg tror faktisk bare ik de har pengene alligevel ;p
sep 2009
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 3 Emner: 51 Svar: 142
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 6 Emner: 130 Svar: 1.724
Var din hot 50 standard så var der mange flere som ville købe den
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 80 Scootere: 17 Emner: 246 Svar: 1.707
De nemme købere