329 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

De nemme købere De nemme købere

Hvor er det bare dejligt med folk som er nemme at handle med.
Skød lige den PGO afsted som man kan finde under mit fotoalbum.

Jeg fandt den på dba.dk i weekenden og gad ikke køre efter den før JEG havde fundet en køber til den.

3000 kr, afhentet i Lyngby IDAG.
Igår blev jeg kontaktet af en som spurgte om prisen kunne forhandles i en hurtig handel. Det kunne den, men afhang helt af hvornår han ville hente, hvad prisen var og alle de ting.

3500 kr. afhentet Idag.
Kom hjem med den klokken 17:00 og han kom og afhentede den for 5 minutter siden. Okay, måske fik jeg ikke så meget brug af den, men med 17 grader og høj solskin så er det sku fint nok at jeg fik 500 kroner for at hente den herhjem på adressen så en anden kunne afhente den smiley

Køber kommer og siger goddag og giver hånd, kigger på speedometeret og vil ikke engang høre den starte. Han kigger på den i 5 sekunder og siger ''Nå, det er den'' og ja, det er det jo. Skal jeg starte den op for dig? ''Nej, det behøves du ikke. De plejer at virke solide nok de PGO'er. Jeg starter alligevel op (for min egen sikkerhedsskyld) for at vise at den altså nu starter og kører fint nok og at der ingen defekter er på den.
Han siger ''Ja, det fint'' Hiver pengene frem og jeg åbner døren og tager papirene på trappen lige inde ved siden af hoveddøren.

Han trækker den ud til bilen, smider den ind og kører.

Hvorfor kunne alle købere dog ikke bare være som ham? smiley

Ja, jeg fik den billig ttil 3000 kr og solgte den billigt til 3500 kr, så alle parter er glade og jeg fik en tur ud af huset og fik mig en dejlig tur hjem smiley

Nogle af jer havde måske ikke gjort det for så lidt en fortjeneste, men nu trængte jeg sku at komme ind til Københavns området smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De nemme købere
Kommentér på:
De nemme købere

Annonce