{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.276 visninger | Oprettet:

Hold kæft en idiot {{forumTopicSubject}}

Nok kan sælgere være træls, men det kan købere fandme også.
For 10 dage siden henvendte jeg mig til en gut som søgte en knallert 45. Han har brugt en masse tid på at køre rundt til folk hvor scooterne ikker var ordentlige, og nu gad han ikke det mere.
Jeg kontakter ham så og siger jeg har en efter hans krav og han kunne se den under mine annoncer.

3500 satte jeg den til.
Han ser billeder, jeg fortæller om den og han spørger om jeg kan levere den, hilsen luxux dyret (ikke engang løgn, at det var hvad han skrev, haha)

Han havde lagt et nummer jeg kunne kontakte ham på, men han havde ikke rigtig tid til at svare på sms'er da han arbejder. Nå, han vil så gerne have den leveret. Jeg begynder at lave en video om knallerten så han kan se hvordan den kører og hvad der virker på den (gjorde jeg i Lørdags)
Sagde derudover at jeg kan tage 500 af prisen, der kunne medfølge lås og hjelm, og at jeg nok skulle levere den som han forlangte.

Så nu har jeg

Lavet salgsvideo.
Lagt en hjelm oveni.
Lagt en lås oveni.
Taget 500 af prisen UDEN vi har forhandlet.
Og sagt at jeg levere den når han havde tid.

Han siger så at han har travlt på arbejdet og han vil se filmen på et senere tidspunkt. Fair nok. Han siger også at fra Mandag til Torsdag har han 4 fridage og så kunne vi handle.

Men havde han fridage? Nej. Idag skriver han at han har 80 arbejdstimer + 4 timer i det offentlige hvor han heller ikke har tid, så de næste 9 dage bliver der heller ikke noget.

Har sagt at han bare skulle sige til når han havde fri, så skulle han bare forbi banken på vej hjem fra arbejde, og så kunne jeg stå på adressen når han kom hjem, så han ikke skulle afsætte meget tid til det. Men nej, vi skulle ikke handle før han havde en fridag, for han bar på mellem 30-50 tons om dagen, så det skulle være en dag hvor han havde fri.

Han skrev at 1 dag imellem de 9 dage skulle han have en fridag, og spurgte så til hvornår den fridag var, for så kunne jeg jo bare levere den den dato og på det tidspunkt han ønsker.



Hvad fanden er det dog for en køber? Hahahahaha, hvor mange ville overhovedet have så meget tålmodighed som mig? Hvem ville have gjort alt hvad jeg har gjort, hvem ville give det oveni som jeg gør og hvem ville tage 500 af prisen uden forhandlinger? Føler sku lidt at det er køber som skal styre det hele i denne handel, og at man bare skal være der når han har tid, ellers ingen handel. Kæft en idiot, haha.

Hvis det ikke var fordi at jeg gerne vil have penge på lommen hurtigst mulig, så havde jeg også bare sagt ''Fis af med dig''


Hvornår havde DU givet op? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold kæft en idiot
Kommentér på:
Hold kæft en idiot

Annonce