{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Gopro video, Aprilia SX 50 & KTM 525 EXC {{forumTopicSubject}}

Lidt clip fra weekenden.

Subscribe, eller fyr nogle kommentarer'

I må undskylde at jeg uploadede videoen igen, skulle knytte den til en anden google account.

Undskyld for dobbelt indlæg, har slettet den anden tråd.

http://www.youtube.com/watch?v=lGAMgTI261U&feature=youtu.be


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gopro video, Aprilia SX 50 & KTM 525 EXC
  • #1   4. jun 2013 Opretter den igen, den var for dårligt sløret.

  • #3   4. jun 2013 Håber du bliver kørt ned når du holder dig ude på kørebanen og overhaler biler mens der kommer modkørende smiley Det er den slags færdsel på vejene som gør at lovene bliver strammet mere og mere op end de i forvejen var smiley

  • #4   4. jun 2013 Katjing jeg er ligeglad med din holdning hvis du har et problem med det. Ville det ikke være kedeligt at kigge på en video hvor der ikke skete andet end at jeg kørte 30km/t på cykelstien?

  • #5   4. jun 2013 Christian

    Garanteret jo.
    Men kunne du så ikke istedet købe dig en motard (motorcykel uden afgift) og tøffe rundt på den? Så falder du kun ind i kategorien ''Dum motorcyklist som kører hasarderet'


  • #6   4. jun 2013 En motard er fandme ikke bare en motorcykel uden afgift. Og bøden er pisse høj hvis du køre rundt på en uregistreret motorcykel.

  • #7   4. jun 2013 Vogelius

    Er det svært at fatte hvad jeg mener?
    I så fald så får du et link.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/sogeresultat?page=1&sort=8&search=motard

    Ja, bøden er noget større, og hvad så?
    Du har langt nemmere ved at stikke af, og når du alligevel kører hasarderet så ender du alligevel med en stor bøde.


  • #8   4. jun 2013 Er du helt blank eller hvad? Både Christian B og jeg har da allerede en motard?

    Der er plader på mange af dem du linker til.


  • #9   4. jun 2013 Hør her katjing, hvis nu min plan er at køre for hurtigt indtil jeg bliver stoppet, så er det lidt dyrere at blive taget på en motard? Tænk dig lidt om.

  • #10   4. jun 2013 Børn nu om dage smiley



    Vogelius


    Ej, viiiirkelig? smiley
    For jeg skrev heller ikke bare motard under galleriet, tror du vel? smiley
    Tror du jeg var igang med at finde nogle som var til salg uden afgift?
    Vågn nu op børn.


  • #11   4. jun 2013 Vest-Jysk

    Så du tror ikke at hvis politiet så videoen så kunne trådstarter blive bonget for hans lovovertrædelser som overskrides i videoen, såfremt der var en synlig nummerplade som man kunne finde frem til ejermanden igennem? smiley

    Uanset hvad så er politiets patruljevogne hurtigere i optrækket end en lille pis knallert som en SX50 er. Der er LANGT større chance for at kunne stikke af hvis han lå og kørte på en 620cc motard som denne?
    http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/34439-ktm_lc4_620cc_motard_


    Ikke nok med det er et federe køretøj, at den har langt flere hestekræfter og at den når sin topfart på meget kort tid, så er den også langt mere driftsikker end sådan nogle så pis knallerter, og langt nemmere at stikke af på. Så hvorfor skulle man ikke istedet vælge en KTM LC4 600cc fremfor en SX50? Når knægten så bliver gammel nok kunne han bruge den som hverdagsmaskine. Ja, bøden er større og du ender ud i at skulle betale afgiften som skat fastsætter, og så får du en bøde i omegnen af samme pris som hvad afgiften ligger på, men ikke nok med det så slipper du heller ikke afsted med at have overtrådt utallige færdsel regler, og gør du det samme på en knallert 30, så er der langt større chance for at blive taget, for du kan intet stille op imod de langt hurtigere køretøjer som politiet benytter sig af. Og alligevel ender trådstarter med at få udsat sit kørekort og få en stor bøde hvis han ender ud i at blive stoppet efter sådan en kørsel, og maskinen bliver garanteret også konfiskeret. Så hvad nytter det om det er en knallert 30' eller en motorcykel han kommer kørende på? smiley

    Stod valget mellem en SX50 som var tunet eller en KTM LC4 620cc uden afgift, så var jeg godt klar over hvilken jeg havde valgt hvis jeg skulle ligge og lege rundt omkring. smiley


  • #12   4. jun 2013 Katjing, Der er forskel på prisen på en 620cc motard og en SX 50, altså jeg kan få en SX som min for omkring 15000, du er velkommen til at sende et link til en KTM 620cc til mig for 15000.

    Grunden til at jeg ikke vælger en 620cc, er fordi det ikke er min plan at flygte, og hvis jeg bliver stoppet på den, så tager de den, og jeg får udsat kørekort og skal betale 30000 i afgift. Jeg har ikke råd til at betale for en KTM med afgift når jeg bliver taget. Og har heller ikke råd til 8000kr i bøde eller hvor meget det nu er.

    Hvis jeg overhaler ved fuldt optrukne streger, så er det ligeså ulovligt på en MC som på en knallert? Forstår ikke hvad du mener, jeg må da ikke overtræde hastighedsgrænsen bare fordi jeg har en mc? Og de konfiskere ikke min SX 50 før anden gang, og der er ingen beviser på at jeg fører nogen knallert i min video overhovedet, har du set mit ansigt?

    Jeg tror ikke det er mig der er noget i vejen med Katjing, jeg tror nærmere du er en smule misundelig smiley


  • #13   4. jun 2013 Katjiiiiiiiiiing, du kalder vores knallerter for lort, selvom du selv kører rundt på en fucking PGO. Man kan sagtens få en SX 50 til at gå 150+, og jeg kan love dig for det er nok til at flygte fra en æggeskal, da de ikke er lige så store, og du slet ikke når så højt op i fart.

  • #14   4. jun 2013 Voglius

    Jeg er kommet videre fra den knallertverden som i lever i. Jeg HAR ejet SMT, RCR, SMX, RMX, Scootcar, og op til flere aprilia sonic, 2-3 jog (første jog var med komplet polini evo, nummer 2 var med 100cc motor og det var lige da jeg blev konfirmeret for maaaaange år siden), flere gilera runner, flere gilera stalker, flere peugeot speedfight 2, speedfight 1, speedfight 100cc, 2 speedfight 3 og meeeeeeget mere. Nu har jeg en maskine der ikke engang har kostet mig 2000 kroner (mere præcist 1800 kr) som kan fragte mig fra A - B. Jeg møder små knægte som jer til hverdag som har brugt mange af deres penge på at få en fed scooter. Den verden er jeg ude af for længst. Så du kan grine så meget af knallerten som du vil. Så længe jeg ved den kan dække de behov jeg har og at den ikke kostede det hvide ud af øjnene i anskaffelse. i 2008 købte jeg eks denne her for 10.000 kr.
    http://peecee.dk/uploads/062013/kkk_(2).jpg

    Tror du ikke at jeg fortryder den dag idag at jeg faktisk gad give så meget for en skide knallert? JO.

    Fik den taget af 2 betjente der havde jagtet mig mange gange før, men det endte ud i en retssag som jeg vandt, og 1 år efter sluttede retssagen og jeg havde for længst byttet den som ikke kørende, til en gilera RCR fra 2006 (husk, det var i 2008, så den RCR var forholdsvis ny) hvor jeg smed 3000 oveni fordi min ikke kørte.

    Hvorfor køber jeg mig ikke en SX50 som jeres? Fordi jeg er kommet videre i mit liv. Jeg vil aldrig gå ud og give handelspriser på sådan nogle maskiner, for hvis jeg SKAL have sådan en så skal det være til en MEGET BILLIG PRIS, så jeg kan sælge den igen og få mere for den end hvad jeg gav. Præcis som jeg har gjort de sidste 2-3 år. Og DERFOR kører jeg på det som jeg kører på. Vi er nogle som er kommet videre og er igang med at tænke på køb af bolig (ejerlejlighed eller hus, det vil tiden vise) men der er jo nok et stykke tid til før i kommer så langt i jeres liv smiley

    Så i kan jo grine så meget i vil. JEG griner af små knægte som kommer på deres Aprilia sonic og andre scootere hvor de har smidt en knækpot på så den larmer af helvedes til, og hvor de tror de er så seje som de nu er. smiley
    Jeg VED at de har givet handelspriser (de priser som de handles til normalt) for deres maskiner, og så kan jeg grine over at de har givet så mange penge for noget jeg ikke engang gider at eje smiley


  • #15   4. jun 2013 Christian

    KTM'en var et eksempel dit lille barn, og jeg har aldrig sagt at den skulle være med afgift. Har derimod sagt at du kunne finde en billig motard uden afgift og importere den fra Sverige eller Tyskland af smiley


  • #16   4. jun 2013 Jeg har heller ikke sagt jeg skulle købe den med afgift, men jeg har sagt at hvis jeg bliver fanget, så tvinger de mig til at betale afgift, og muligvis en bøde som er ligeså stor, hvad kan så svare sig, motard eller knallert? Hold kæft du er ristet i bæret.
    Du er en evig joke, bare smut fra den her tråd, og lev dit voksenliv som du åbenbart finder på scootergalleri, HAHAHAHA


  • #17   4. jun 2013 Hvad der bedst kan svare sig? Jo, ser du. Hvis du stikker af på en motard med over 50 hestekræfter, så har du mere trækkræft og større chance for at stikke af fra patruljevognene. Ikke nok med at den garanteret er mere økonomisk end din, men der er også større chance for at den ikke bryder sammen fordi motoren er bygget til at kunne holde mange tusinde kilometer, som din motor ihvertfald ikke er hvis du engang skulle forsøge at få den op på 150 kmt med et frisk optræk, haha.

  • #18   4. jun 2013 http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/MC/134015-yamaha-fzr600

    Skal skiftes starter dog. Men 5500 kroner billigere end din SX50 smiley

    Hvilken havde jeg valgt?
    Hvilken ville være sjovest at køre på?
    Hvilken er der størst chance for at stikke af på?
    Hvilken kører hurtigst?
    Hvilken kan holde til at blive kørt vildt?
    Hvilken er mest økonomisk og samtidige har en høj topfart?

    Jeg stemmer for Yamaha'en, ganske simpelt fordi at jeg ved jeg har ret smiley


  • #19   4. jun 2013 Katjing, hvor har jeg skrevet at jeg ville flygte? Du er helt væk?? Det handler ikke om at flygte det her, det handler om at have noget som ikke bliver taget første gang de stopper mig, fordi jeg flygter ikke. Hvad kan så bedst svare sig? At blive stoppet på en mc eller hvad?

  • #20   4. jun 2013 Hvis du alligevel vil ligge og køre hasarderet så er en MC bedst ja smiley

  • #21   4. jun 2013 Hans kørsel er fandme ikke hasarderet. Som set i videoen overhaler han de fleste steder i samme kørebane, da der er plads til det. Det eneste sted han kommer over i anden vejbane, er på strandvejen hvor alle personbilerne kører så pisse langsomt at man er ved at falde i søvn. Overhalingerne er i min mening kontrollerede.

  • #22   4. jun 2013 Vogelius

    Sæt du dig ind i en bil når du bliver ældre og hav sådan nogle aber kommer kørende mellem bilerne. Du vil mildest talt ønske at du kunne dreje ud til venstre så de kørte galt. smiley


  • #23   4. jun 2013 Det var da et rimelig psykopatisk ønske du har dig der.

  • #24   5. jun 2013 Vogelius

    Du får samme synspunkt når du engang kommer ud i trafikken og de ligger og kører tæt op af din bil med 50-60 kmt smiley Men du finder nok selv ud af det når du engang bliver ældre smiley


  • #25   5. jun 2013 Katjing, der er noget galt oppe i din hjerne, du beskriver dig selv som moden, men alligevel bruger du lang tid på at sidde på SCOOTERGALLERI og snakke med 16 årige, hahahhaha. For det andet så skrev du i den anden tråd kl 02:35 ca. at du skulle op kl syv, fordi du havde jo et "ARBEJDE". Det er da åndsvagt at gå i seng og sove 4 timer, og så stå op og forvente at du er frisk når du kommer ud i trafikken? Men du er tydeligvis kommet utroligt kort i dit liv, fordi du kører scooter som 25 årig, hahahaha jeg kan kun grine af dig, du er en kæmpe joke. Og jeg kører ikke hasarderet som man KAN køre hasarderet.

    Jeg vil stadig gerne vide hvorfor jeg skulle vælge en MC når jeg stopper når de fanger mig alligevel? Hvad er billigst, kom nu med svaret katjing, du er jo så intelligent? HVAD ER BILLIGST, at betale 70000 i bøde, eller 750kr for at blive stoppet på knallert?


Kommentér på:
Gopro video, Aprilia SX 50 & KTM 525 EXC

Annonce