det var fandme fedt!! :D {{forumTopicSubject}}
her for en uge siden gik min sr,s trophy cylli i graven, pga udstødningen ramte en bomp med 5 km/t. så muligheden for at sætte noget fast på den cylle var pist væk. nå det gør vel heller ik så meget, jeg køber bare noget andet. fik øje på stage 6 sport pro mk2. som så blev købt. havde entlig ik forventet det helt store af det. det blev monteret på min sr. syntes godt nok det var lidt for tamt, så røg der en s3r potte med nardo dæmper på. det gav en fin lyd men den var stadig tam...... nå så prøver jeg sku lige og kigge på rullerne. HOLY SHIT 8G ruller ud med dem!!! og i med nogle 5g, så var det ud og prøve dem af......... lød stadig tam i starten. men så... WROOOOOOOPPPP!!! så kom der ellers bare smæk på! fra 0 til ca 15 er stille og roligt men fra 15 til 85( har ik været på topfart inu) er der ingen døde pungter! der er bare træk!! haha
feb 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 1 Emner: 59 Svar: 328
cylinderkit: stage 6 sport pro mk2. krumtap: rms super-racing. karburator: dellorto 21mm black. membran: motoforce racing. luftfilter: std med huller og uden begrænsning. vario: ukendt men tun. kilerem: stage 6 pro. kobling: stage 6 sport pro 107 mm. udstødning: doppler s3r med nardo dæmper.
alt det der ik er skrevet på er hvist std
feb 2012
sep 2012
Følger: 28 Følgere: 31 Scootere: 4 Emner: 7 Svar: 1.805
feb 2012
det var fandme fedt!! :D