{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

Piaggio NRG - meninger? {{forumTopicSubject}}

Har fundet mig en Piaggio nrg (gamle model) .
Kun 1 ejer, dog en 45'er (men underordnet for mit vedkommende) aldrig rodet med og kun kørt lidt over 5000. (ca 500 km pr år, og dårligt blevet brugt) Nypris er 21.500 med original kvittering. Står i fin stand og er 100% lovlig.

Lige blevet serviceret og har fået nyt batteri og nye dæk og bremser. Skal afhente i morgen, men hvad har folk af meninger om sådan en kværn? Skal bruges som hverdags maskine smiley

Ingen defekter og fremstår i rigtig pæn stand.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piaggio NRG - meninger?
  • #1   23. jun 2013 Jamen det er bare at købe den så, det er en super lækker maskine hvor komforten også er i top ! smiley

• #2   23. jun 2013 har aldrig selv prøvet en nrg, men har stalker osv, (samme motor som du jo nok ved)

og det går du ikke galt i byen med! så god handel, det en fin maskine:D

• #3   23. jun 2013 Har kun ejet 1 i de 7 år jeg har kørt scooter og ud af mere end 100 scootere. Nu har jeg langt om længe muligheden for og eje en lovlig og som ikke har været i hænderne på en 15 årig. Den vil blive brugt flittigt og kommer ikke til og koste mig så meget (købes ved en forhandler med 15% rabat fordi jeg er studerende)

Prisen er for god til og sige nej ihvertfald, men nu er adressen modtaget og i morgen aften skal den afhentes. Heldigvis har han sagt at hvis jeg vil købe den så er den min, så der er heldigvis ingen som lige nupper den ud af hænderne på mig smiley

• #4   23. jun 2013 altid noget hader at noget blir solgt lige foran næsen af en:D

men har aldrig ejet en, men ved motoren er pisse god og piaggio / gilera er jo toppen af poppen hvis du spørger mig:D

• #5   23. jun 2013 Han har lige skrevet han har fået bedre tilbud, men at en aftale er en aftale, så det bedre bud tages der ikke imod, medmindre at jeg springer fra. Så det jo helt super smiley

• #6   23. jun 2013 ja det altid noget det en rigtig sælger! smiley

• #7   23. jun 2013 En rigtig sælger du har fundet dig her! Du er heldig!

Hent den. Sjældent man ser en nrg, som en 15-årige ikke har haft fingerne i. Den lyder utrolig passet og plejet. Det er en virkelig lækker maskine. Man sidder rigtig godt på dem, og man kan holde til at køre længere ture på dem.
    Det lyder som et godt køb, smiley

Må jeg spørge hvad prisen er? smiley

• #8   23. jun 2013 Rocky

Den er som sagt lige blevet serviceret, fyldt helt op med 2taktsolie, nye dæk og nyt batteri og der medfølger 3 nye tændrør.

Jeg får en rabat på 15% fordi jeg er studerende, så der blev taget 405 kroner af prisen, så afhentningsprisen er 2300 kr (2295 kr, men nu giver jeg bare de 5 kroner ekstra) og så er der jo original kvittering med og kun 1 ejer.

Så det er en nogenlunde handel for en maskine som ikke har kørt langt over 5000 km og som kun har været ejet 1 gang. Dog er den fra 2000, men skidt pyt smiley

• #9   23. jun 2013 Det var satme billigt! smiley
    Godt køb! smiley

• #10   23. jun 2013 Til de nysgerrige.
    http://peecee.dk/uploads/062013/l%C3%A6%C3%A6.jpg

Måske ikke den mest spændende farve, men heller ikke derfor den bliver købt smiley

• #11   23. jun 2013 den ser fin ud smiley skynd dig og få den købt smiley utrolig god motor med masser af kræfter smiley og man sidder utrolig godt på den smiley

• #12   23. jun 2013 Er heller ikke i tvivl om jeg køber den.
    Det mangler bare og blive Mandag aften hvor vi har aftalt afhentningen smiley

• #13   24. jun 2013 Lad os lige få en ting å det rene nu er jeg ved og være lidt træt af og glo å det hele tiden.. Bare fordi man er 15 er der stadig nogle som er gode til og rode i maskiner dog er der mange der ikke ved en skid om det som ham jeg købte smx af som mente der skulle ny karburator på fordi den fik for møg. Men derfor er der stadig nogle der godt kan det med maskiner på selv om de er 15

• #14   24. jun 2013 LindesKonge

Men antallet er ofte meget få, da de fleste 15 årig måske får deres første scooter i den alder og ikke kender en skid til lortet smiley

• #15   24. jun 2013 Ja men tag nu mig jeg er 15 år og har rodet i maskiner så længe jeg kan huske fik min først maskine da jeg var 6 år det var en 110 kina atv købt helt ny. Den rodet jeg i både med ledninger og motor ikke altid gik det godt men det var da en starte og siden har jeg haft utroligt mange scooter alle modeler 2 takter næsten og rodet i utrolige mange af dem og har også haft en del crosser og atver. Da jeg var ca 11 skilte jeg en comet helt ad og samlet den igen den enste fejl der var lavet var at varkom og benzin slage sad forkert eller virkede alt. Så bare fordi man er 15 kan nogle folk lave det så det virker

• #16   24. jun 2013 I de fleste tilfælde, siger jeg dig smiley

Hvordan kan du være så længe oppe i hverdagene (til langt ud på natten) i så ung en alder, når du har folkeskolen og tænke på? smiley

• #17   24. jun 2013 Tjaa har ikke rigtigt brug for søvn og sover tit efterskole

Kommentér på:
Piaggio NRG - meninger?

Annonce