{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

Runner dele - værdi? {{forumTopicSubject}}

Skal muligvis bytte til en runner i morgen, og der medfølger nogle dele.

Med hvad er runner dele egentlig værd? Der skulle være forfælg og bagfælg hvor der kun skulle være dæk på et af dem. Har set dem ned til 500 kr herinde (har ikke set dem og kender ikke standen) men en 300 er vel ikke for meget for langt så? smiley

Hvad så med en motor, hvori der er cylinder, vario, kobling, tænding og karburator osv.. Hvad ville sådan en kunne skydes afsted for? smiley

Når jeg får byttet mig til det skal det nemlig omsættes til penge hurtigst mulig, da det ikke er noget jeg gider have liggende smiley

Jeg tænkte selv 500 i den lave ende for sådan en vandkølet runner motor, så er der vel heller ikke sigtet alt for højt smiley

Ledningsnet kan jeg se han også skrev, men det er vel værdiløst, da det er meget få som lige søger sådan et? smiley

Jeg ved ikke helt specifict hvilke dele der medfølger endnu (udover det nævnte dele) men hvad vil i indtil videre tro at det ville kunne indbringe, af de ting jeg allerede har nævnt? smiley

Jo mere det kan indbringe, jo billigere kan den runner (hvor alt virker på) sælges for nemlig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Runner dele - værdi?
Kommentér på:
Runner dele - værdi?

Annonce