{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.752 visninger | Oprettet:

Dyrt og eje scooter {{forumTopicSubject}}

Har i tænkt over hvor dyrt det egentlig er blevet og eje scooter? smiley

Forsikring synes jeg var billigere da jeg lige havde fået kort til knallert (og som kun kostede 100 kr dengang) og nummerpladen var lige blevet lovpligtig på nyere scootere fra efter 7. Måned i 2006, og ikke nok med det så kostede en nummerplade ikke en skid og bøderne var på 500 pr stk.

Idag koster hver forseelse 1500 , nummerplade er hundedyr og forsikring er oppe på 800-1000 kr (mener at den har været lidt billigere før) og kørekortet til knallert er blevet dyrere, og ikke nok med det så tager de knallerten 2. gang (før var det 3. gang) og NU kan det gå udover ens kørekort selvom der kun er tale om en knallert 30.

For pokker hvor ville jeg hade og være en 16 årig dreng (som var 10 år dengang JEG var 16 år) og gå og drømme om og få en af de fede scootere, når nu alt er blevet så dyrere, reglerne er blevet strengere osv...

Lorte land smiley

EDIT : For ikke lige og glemme ejer / brugerskifte af en knallert, som koster 380 via skats hjemmeside, og som det koster både med knallert 30er og 45'er hvis de har nummerplade smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrt og eje scooter
Kommentér på:
Dyrt og eje scooter

Annonce