{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

...Fuck det var tæt på!!! {{forumTopicSubject}}

Sjov, men dum, lille historie fra i går aftes...

Var på vej fra arbejde i Billund, til Grindsted i aftes. Klokken var ca. 22, og jeg var fucking træt efter en 8,5-timers vagt som afrydder i en restaurant. Kørte på en lovlig Suzuki FZ50, så den var meget langsom i optræk, og i dette tilfælde, var jeg på vej op ad en lang, stejl bakke, så jeg skulle bruge alt det tilløb jeg kunne få.

Nå, men jeg kommer så til et lyskryds lige inden denne lange bakke, og lyset var selvfølgelig rødt. Jeg vidste godt, at jeg skulle helt op til den store tykke, hvide linje og holde, inden lyskrydset ville registrere mig, og derefter skifte til grønt, så jeg kigger mig lige hurtigt over skulderen, og til min højre side (T-kryds), for at tjekke for biler (ingen biler), og beslutter mig så for, at give den fuld skinke, og fortsætte for rødt - for derfor at undgå at komme til at stå stille, og undgå at det kommer til at tage 10000 år før jeg er over den lange bakke der er foran mig.

Da jeg kommer over lyskrydset, kigger jeg mig bagover, og jeg kunne se, at lyset skiftede fra rødt til gult, og derefter til grønt, og kigger mig hurtigt tilbage på vejen. Lige da jeg kigger tilbage, ser jeg en hvid bil komme kørende, oppe på bakken. Lagde godt mærke, og tænkte "aaargh...det kan sku ikke være.." De kommer så tættere på, og jeg kan så se, at den kommer kørende lige så stille imod mig.

Da jeg ser de blå lamper på taget (heldigvis ikke tændt endnu) stivner jeg, for jeg kan godt se, at det er en politivogn.

(Det passede lige med, at de kunne se mig efter jeg havde krydset det røde lys, og de kunne se, da lyset skiftede fra rødt, til grønt, så de ser altså ikke at jeg krydser stregerne mens lyset var rødt, men de så at jeg kom kørende, og derefter skiftede lyset til grønt)

Det eneste jeg kunne tænke var "FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK". Politibilen kører lige så stille forbi mig, og jeg tænker stadig "FUCK F.." stadig mens jeg er på vej op ad bakken, (som virkede ret så lang på det tidspunkt). De fortsatte ned for foden af bakken, og jeg var ca. på midten af bakken. Kiggede mig lige hurtigt over skulderen for lige at se, om de vender om, for at sætte efter mig. Nope, de fortsætter sku! Så kørte de ned til krydset, blinkede til venstre, og kørte væk!

Føler mig lidt heldig, og det er absolut sidste gang jeg krydser et lyskryds uden at tænke to gange over det!!...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ...Fuck det var tæt på!!!
Kommentér på:
...Fuck det var tæt på!!!

Annonce