{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Hjælp Neos Sprutter og hakker {{forumTopicSubject}}

Hej sg. Vi starter lige helt fra bunden af.
Idag skulle jeg cirka kører 25 kilometer. de 20 af dem, består cirka af lige vej og derved fuldgas. Det gik fint der ud og godt tilbage. Den står så i garagen og køler af i en 20 minutters tid. Da jeg så skal bruge den igen, vil den ikke helt tage gassen som den plejer. Optrækket er ikke helt vildt godt mere og inden den når topfarten hakker den bare helt vildt og det lyder somom nøglen lige hurtigt bliver drejet.

Jeg har en GG uden begræsning i ( Da man ikke kan få en med til Euro 2 motor).
Standard cylinder NY
Standard karburator med 62 i dyse - er den for lille eller for stor ???
Tændrøret er alllede begyndt at få den der lidt brunlige farve dog - er der stadig noget sort på endnu smiley
( Havde 60 i da jeg kørte med helt lovlig udstødning men, den knækkede sku dsv smiley )

Fordi min opsætning nu er sådan så tager den SYYYYGGTT mange omdrejninger. Det er helt vildt.
Jeg har bland andet 2 Skiver i for at den ikke skal rende for hurtigt.

Det jeg tænker er at det muligvis er sodet til ? Da den også er begyndt at dryppe lidt fra udstødnin/cylinder.
Eller der måske er en løs forbindelse et eller andet sted ?
Muligvis også nyt tændrør - da jeg tror det er det orginale der stadig sidder i .Hvilket har gået 11xxx smiley

Hvis der er nogle af jer der har gider og læse alt mit plider plader, så må i hellere end gerne svare hvad i tror der kan være galt eller noget jeg skal tjekket imorgen smiley Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp Neos Sprutter og hakker
Kommentér på:
Hjælp Neos Sprutter og hakker

Annonce