Hjælp Neos Sprutter og hakker {{forumTopicSubject}}
Hej sg. Vi starter lige helt fra bunden af.
Idag skulle jeg cirka kører 25 kilometer. de 20 af dem, består cirka af lige vej og derved fuldgas. Det gik fint der ud og godt tilbage. Den står så i garagen og køler af i en 20 minutters tid. Da jeg så skal bruge den igen, vil den ikke helt tage gassen som den plejer. Optrækket er ikke helt vildt godt mere og inden den når topfarten hakker den bare helt vildt og det lyder somom nøglen lige hurtigt bliver drejet.
Jeg har en GG uden begræsning i ( Da man ikke kan få en med til Euro 2 motor).
Standard cylinder NY
Standard karburator med 62 i dyse - er den for lille eller for stor ???
Tændrøret er alllede begyndt at få den der lidt brunlige farve dog - er der stadig noget sort på endnu
( Havde 60 i da jeg kørte med helt lovlig udstødning men, den knækkede sku dsv )
Fordi min opsætning nu er sådan så tager den SYYYYGGTT mange omdrejninger. Det er helt vildt.
Jeg har bland andet 2 Skiver i for at den ikke skal rende for hurtigt.
Det jeg tænker er at det muligvis er sodet til ? Da den også er begyndt at dryppe lidt fra udstødnin/cylinder.
Eller der måske er en løs forbindelse et eller andet sted ?
Muligvis også nyt tændrør - da jeg tror det er det orginale der stadig sidder i .Hvilket har gået 11xxx
Hvis der er nogle af jer der har gider og læse alt mit plider plader, så må i hellere end gerne svare hvad i tror der kan være galt eller noget jeg skal tjekket imorgen Tak
jul 2009
Følger: 33 Følgere: 36 Scootere: 19 Emner: 104 Svar: 1.333
Frederik hvis jeg piller den ene skive ud kører den for hurtigt. dsv er allerede blevet tager af policen 1. gang
jan 2008
Følger: 247 Følgere: 274 Scootere: 13 Emner: 194 Svar: 5.396
Men tror nu ikke det er dysen der er problemet, hvis den har kørt fin med den dyse der sidder i nu
jul 2009
Følger: 33 Følgere: 36 Scootere: 19 Emner: 104 Svar: 1.333
Frederik H - jamen jeg har jo også en dyse 62 i ? Forstår ikke hvad du mener ?
Det skal lige siges at jeg kørte op over sådan nogle vejbump når jeg kørte ned af dem døde den lige kort og startede op igen ligesom nøglen lige hurtigt blev drejet. Så hev jeg op i styret, ud og en kantsten. Så jeg nærmest fløj ned igen. Så trak den lige og alt den hakke pis forsvandt ? Men mon ikke det kommer igen ? Har måske og tænkt på lige at gå div. ledninger igennem imorgen for at se om der er dårlig forbindelse eller noget andet.
jan 2008
Følger: 247 Følgere: 274 Scootere: 13 Emner: 194 Svar: 5.396
jul 2009
Følger: 33 Følgere: 36 Scootere: 19 Emner: 104 Svar: 1.333
aug 2011
Følger: 33 Følgere: 35 Scootere: 2 Emner: 307 Svar: 1.982
Det var simmerringen der var meget tæt på at poppe ud
Væd self ik om det er de din fejler men det er da vær at tjekke
jul 2009
Følger: 33 Følgere: 36 Scootere: 19 Emner: 104 Svar: 1.333
Det håber og tror jeg nu ikke det er. Men det er da stadig værd at tjekke
jul 2009
Følger: 33 Følgere: 36 Scootere: 19 Emner: 104 Svar: 1.333
aug 2011
Følger: 33 Følgere: 35 Scootere: 2 Emner: 307 Svar: 1.982
Nej det er det højest sandsynlig ikke men Siger også kun det var det der vej fejlen på min og det er derved værd at tjække
jul 2009
Følger: 33 Følgere: 36 Scootere: 19 Emner: 104 Svar: 1.333
jul 2009
Følger: 33 Følgere: 36 Scootere: 19 Emner: 104 Svar: 1.333
Nyt luftfilter
dyssede den 2 takker op så jeg endte i en 70 mener jeg nok
jul 2009
Følger: 33 Følgere: 36 Scootere: 19 Emner: 104 Svar: 1.333
jul 2009
Følger: 33 Følgere: 36 Scootere: 19 Emner: 104 Svar: 1.333
jan 2008
Følger: 247 Følgere: 274 Scootere: 13 Emner: 194 Svar: 5.396
Hvis dysen er for lille, så dør den ud og vil ikke tag fuld gas.
Er dysen for stor, så kan du godt gi fuld gas, men dem hakker og sprutter også kaldet at den 4takter, fordi den ikke kan forbrænde alt det benzin.
Hjælp Neos Sprutter og hakker