{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning!
  • #1   29. aug 2013 Hvis du er tynd så spis gerne et eller andet hver 2. time. Bare et eller andet :).
    Ellers bare sørg for at få nok mad og at løfte tungere så musklen bliver overbelastet :).

• #2   29. aug 2013 Hold dig til et fast skema, istedet for at sige "Nåh, jeg tror nok jeg vil træne mave og ryg", og så komme til at træne bicep og tricep bagefter. Det ødelægger din rytme. Og det gør også, at du husker at få trænet det hele.

Husk nu for fanden at træne det hele! Ikke kun arme og mave/ryg! Det ser pisse dumt ud!

Træn seriøst, snak i omklædningsrummet.

Husk musik!

Tag gerne en ven med

Kig dig selv i spejlet når du træner! det giver psykisk styrke.

profilbillede
  • #3   29. aug 2013 Massere kød. kylling, fisk osv.
    Frugt og grønt er også godt, får at få nogle vitaminer i kroppen.
    Men spis massere måltider, og hvis du har svært ved at tage på, så købt weightgainer, det hjælper hjernedødt! Jeg tog 6 kilo på, på 2 - 3 måneder, og det var muskelmasse.

• #4   29. aug 2013 Her er det skema jeg går efter hvis du mangler.

Dag 1 - Bryst og Biceps.

Dag 2 - Ryg, baglår og læg.

Dag 3 - Skulder, Triceps og nakke

Dag 4 - Resten af benene.

• #5   29. aug 2013 Tusinde tak for svarene!
    Angående weightgainer: Jeg har en specielt sygsom, jeg har ingen svedkirtler, så jeg kan ikke svede, overhovedet! når man taber sig, er det vel igennem også mest igennem svedkirtlerne ikke?
    Vil Weightgainer overhovedet hjælpe på mig? smiley

• #6   29. aug 2013 Det har ikke en skid med sved at gøre om man taber sig. Så det skal du ikke tænke på :).

• #7   29. aug 2013 T der tager du helt fejl.. tsk

men jeg begynder også igen med at træne fra på mandag af efter laaaaaaaaaaaaaaaaang pause :b

• #8   29. aug 2013 Falck
    det meget muligt du har øget din vægt 6 kilo på 2-3 måneder, det betyder bestemt ikke du har gainet 6 kilo muskel masse.

Team Raketskid'Røvfis /
    Til og starte med vil jeg anbefalede dig og læsse denne artikel
    http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

efter følgene bør du læse lidt grundlæggende om kost ( da kost er 70% af din træning) det kan du evt. gør på den side jeg linke artiklen til.

ellers så det bare ned i et center og bliv tilmeldt og øve nogle grund øvelser igennem, bænkpres, squat, dødsløft, bent over rows, dips og pull ups. Når du har en fornuftig teknik i disse øvelser er det bare og gi den gas og få noget godt grundstyrke. husk nu og holde dig væk fra alle de sølle træningsmaskiner de fleste centre nu til dags indeholder et hav af smiley

vis du i tvivle om udførelsen af nogle af øvelserne kan jeg anbefalede dig www.maxer.dk , det en skide god side hvor der video af masser frivægt øvelser, og han fortæller detaljeret hvordan de skal udføres smiley

Kommentér på:
Træning!

Annonce