{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Køb af Derbi Senda {{forumTopicSubject}}

Hej folkens har kigget lidt på de lidt ældre modeller af Derbi Senda altså Sm - extreme, synes at de er pisse fede, og er derfor gået på jagt efter en. Dog synes jeg ikke at der så mange fede pånær denne her --> http://www.scootergalleri.dk/marked/Scooter/1222792-senda
da den er en af de få der stadigvæk står pænt. Men jeg kunne godt tænke mig at hører om man skal være særlig opmærksom på dem?

derudover hvis I kan finde nogle der er lige så pæne som denne må i meget gerne hjælpe mig i min søgen efter en.

Forsat god dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Derbi Senda
  • #1   5. nov 2013 Tjek evt. min, den kan du få for 10.000 kr. Og jeg kan love dig for at den står pænt og er velholdt, men jeg ved selvfølgelig ikke om du kan lide stilen smiley Og jeg kan fortælle dig at det er en rigtig lækker maskine, som bare starter og kører hver dag! Derbi Senda Extreme, er bare en maskine der fungerer!
    Ps. jeg kan fragte den til dig, for kørepenge.


  • #2   5. nov 2013 Senda er en dejlig maskine, De kører rigtigt godt ! smiley

    Dog ville jeg nok kigge efter en Aprilia SX50 også, de kører virkeligt fedt, og er klart federe synes jeg smiley


  • #3   6. nov 2013 Syntes at det ville være fair at give ham 10.000 - 11.000 da sådan en koster 19.000 kr for ny, og den er altså kun 3 år gammel smiley
    Dette er hvis ALT er standard. Hvis der er pillet ved den skal du max give 10k


  • #4   6. nov 2013 Ja derbi det er fin maskine og kør godt, men som Anders h sagde ville jeg os kigge efter aprilia sx50 i stedet for da jeg synes den køre lige det bedre og er bare lige det bedre smiley

  • #5   6. nov 2013 Har samme model senda som den du linker til.
    Det er en pisse lækker maskine. Har ikke haft nogle problemer med min de tusinde kilometer jeg har kørt på den smiley


Kommentér på:
Køb af Derbi Senda

Annonce