{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste Scooter?
  • #1   2. dec 2013 Jog R
    Af alle de scootere som jeg har kørt på vil jeg sige at en Jog R tager første pladsen da den klart er den fedeste scooter, men køre som en drøm med det rette setup!

Ulempe: El. (har ikke selv haft nogle el problemer)

• #2   2. dec 2013 En peugeot ludix, den er måske ikke den pæneste scooter. Men den er en af dem der ligger bedste på vejen, tager hullerne bedre end de fleste pga dens 14'' fælge. Den trækker sindsygt godt, den er billig at køre på, og så har man noget de andre ikke har smiley

• #4   2. dec 2013 Peugeot Tkr

Fordele: Rigtig godt bundtræk og optræk og køre himmelsk larmer næsten ikke
    Sjov og køre på og så er der startspærre på

Ulemper: Sluger lidt meget olie men det er også de eneste jeg har oplevet

• #5   2. dec 2013 For mig må det være en Peugeot Speedfight 2 da jeg syntes man sidder godt på dem og den ligger godt på vejen

En ulempe jeg lige kan komme på er at trinbrættet ikke er helt fladt, det er godt når man bare køre men træls hvis man skal have en kasse øl eller sådan noget med.

• #7   2. dec 2013 Gilera Stalker! smiley

• #8   2. dec 2013 Nok en Stalker/Jog R

Synes de to maskiner kører skide godt! Min stalker køret rigtig fint, i forhold til hvor smadret den var. Min nuværende jog r kører også super fint! Ærgeligt med at el er så ringe og at den er så lavt gearet, men kører satme godt! smiley

• #9   2. dec 2013 Hvis man bare passer ordentligt på en stalker så holder den også! smiley De går sgu aldrig i stykker smiley

• #10   2. dec 2013 http://can-am.brp.com/spyder/

• #11   2. dec 2013 En Suzuki FZ50! Det er min første, og nok også sidste knallert! Den er så behagelig at køre på, pga. dets store sæde, og pga. dens voldsomt bløde affjedring, som du f.eks. ikke får i en speedfight. Det er en meget lille knallert, så derfor er der også lavere til jorden = tyngdepunktet er lille. Det betyder samtidigt, at den er meget livlig, og let at dreje med. Den kører langt på literen, og koster ca. 50,- at fylde helt op. De er nemme at skille ad, og nemme at vedligeholde. Og så er de sjove at køre på, og de kan holde til de danske forhold. Det er en foretrukken knallert i Esbjerg, for eksempel. Fordi den kan holde til salten på vejen, og den kan køre når den skal! De har også en god skærm foran dine fødder, så du slipper for, at få våde fødder hvis det regner.

HELT sikkert værd at overveje hvis man skal købe en knallert!!!

+ så er de ret billige smiley gav 4500 for min, og det var langt over hvad den var værd :)))

- Min er ca 15 år gamel, og den kører som en drøm! smiley

• #12   2. dec 2013 Suzuki kan KUN finde ud af at lave 2hjulede køretøjer.
    FZ50 er en fin knallert.

Køb aldrig en Skruzuki bil.

• #13   2. dec 2013 Hel klart en speedfight 3. smiley

• #14   2. dec 2013 Har lidt forskellige bud.

Stalker, - Kører og starter hver dag, uanset hvor lang til den har stået, elsker udseenet på dem, og motoren er god! Man sidder godt på den!

Piaggio new zip. Ikke den kønneste knallert, men fucking pålidlig (som stalkeren) . Køre og starter hver dag, man sidder godt på den.

Fz50. Har Frederik ernst svaret på, konge kværn!

Kommentér på:
Bedste Scooter?

Annonce