{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Det da en spot pris ;o) {{forumTopicSubject}}

http://www.dba.dk/pgo-hot-50-2012-19000-km/id-1005061371/
Mon den kan presses ned i 3000? De PGO'er er jo kendt for og kunne holde længe, og da den er fra 2012 så er der jo forsat garanti på maskinen (til 2014), og hvis man er en rigtig fusker så skifter man speedometer ud med et tilsvarende, eller skærer 13.000 af det km tal som der står på speedometeret, og sælger med fortjeneste.

Køb den da smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det da en spot pris ;o)
  • #1   18. dec 2013 Kæft, det må næsten være et røverkøb.

• #2   18. dec 2013 VI ER LIGEGLADE!

• #3   18. dec 2013 han ka få 1 tusse...

• #4   18. dec 2013 Hvem har stjålet den?

• #5   18. dec 2013 Kevin

Måske var tråden ikke oprettet til dig, men til andre som kunne have et ønske om en nyere PGO hot 50, hvor der forsat er garanti på, og som står i glimrende stand og sikkert stadigvæk kører som ny, til en helt utrolig pris, trods km tallet, så er jeg sikker på at den forsat kører som ny.

Jeg køber den ikke selv fordi jeg lige skal have afhentet en sonic med lidt over 2000 km på tælleren, som er fra 2002 og kun har haft 2 ejere, og som aldrig rigtig er blevet brugt, og derfor fremstår helt original og standard.

Nu deler jeg fund på dba.dk med andre, da man lige så godt kan give gode tilbud videre til folk som måske vil benytte sig af dem. Snotnæse smiley

• #6   18. dec 2013 emil j

Så din 7 år ældre og grimmere hot kan købes til 300? smiley

• #7   18. dec 2013 det så din mening smiley

Og den er solgt for flere år siden... fik 5500 for den...
    Køre bil nu..

• #8   18. dec 2013 emil j

Så hvis du fik 5500 for den, så skulle en lignende maskine med bedre og større fælge, forsat med garanti, som er pænere og som kun har haft 1 ejer, ikke kunne indbringe mere end 1000 kr? Hahaha.
    Jeg hverken sælger eller hjælper en person med og sælge den, men jeg ved hvad maskiner er værd. Selvom jeg har en bil holdende derude som jeg mere eller mindre benytter hver dag, så ændrer det stadigvæk ikke på at jeg slår til hvis jeg falder over et godt tilbud, for hvorfor sige nej til 2000 i fortjeneste? Eller hov, det er måske kun smarte mennesker som gør sådan noget? smiley

• #9   18. dec 2013 "Jeg Baby Lille hjem" smiley -men derfor er scooteren nok god nok smiley

• #10   18. dec 2013 | //- Mejdal -// | * 7800 *

Der var også ringet omgående, hvis det ikke var fordi jeg havde en anden på hånden til en billigere pris, og med en større gensalgspris smiley

• #11   18. dec 2013 Køb dem begge, og lad den der stå tll sommer, så kan du skam få 6k for den smiley

• #12   18. dec 2013 Jeg smider ikke penge efter en scooter, hvis ikke det er fordi at jeg kan sælge den omgående. Har ingen lyst til og smide penge i en maskine og lade den stå i noget tid, til når vejret engang er godt igen. Ellers kunne jeg jo også købe motorcykler, da folk jo ofte sætter en spotpris om vinteren, hvor der eksempelvis står ''SPAR 20.000 KR'

• #13   18. dec 2013 den er faktisk rigtig fin. smiley men 19.000km har de kørt frem og tilbage til polen på den eller hvad?

• #14   18. dec 2013 Christian

Eller bare brugt den mere eller mindre hver dag smiley
    Jeg er sikker på at den er holdt efter alle forskrifter, så den stadigvæk idag kører som var den ny smiley

Det i hvert fald min erfaring med dem, at man ikke rigtig bemærker hvis folk skruer speedometeret 15.000 km ned, så der kun står 4000 km på speedometeret Så godt kører de faktisk i motoren, hvis de ikke bliver skruet i af nogle dumme børn smiley

• #15   18. dec 2013 Du har ret. smiley
    tror den real nok den der. og den ser jo fin ud.
    burde man eller ikke smiley

• #16   18. dec 2013 måske var den lidt finere end du tror idiot? smiley du har ikke set den, så du ved tydeligvis ikke hvad du udtaler dig om.
    og havde gået noget kortere... smiley så det sgu lige meget om den er fra 2012... jeg ville da stadig hellere ha fx en 05er med kun 3000km på bagen? end en med 19000?... smag og behag måske? i dont know....

Og ikk lad somom du ikk prøver og sælge den for din kammerat..... "Eller bare brugt den mere eller mindre hver dag
    Jeg er sikker på at den er holdt efter alle forskrifter, så den stadigvæk idag kører som var den ny " common man.... alle ka se du prøver og sælge den for din kammerat... (dog er der ikk noget forkert i det... sjov du selv bare påpejer du IKKE gør det... hmmmm )

derudover er der kun 1 billed af scooteren, som også IHVERTFALD er nogle måneder gammelt..... den kan sagtens se meget anderledes ud fra de andre sider.....

jeg syntes bare du skulle købe den i stedet for og prøve og pragge den på os andre.... og din undskyldning med at du ikk lige kan købe den pt, pga du har en anden på hånden.... MIN RØV!!! du gider bare ikke stå i samme situration som din ven.. og stå med en hot, som du ikke kan komme a med... smiley

-Go Jul... Assfucker

• #17   18. dec 2013 Emil

Hahahahaha, jeg kender sku ingen fra Helsingør området.
    Tjek hjelmen som er på billedet og som bliver brugt når der bliver kørt på den, og overvej så om personen kan være en på min egen alder. Prøv eventuelt og ringe til nummeret og se om det overhovedet er en fyr som tager telefonen.
    Du hurtig ude til og vurdere, selvom du virkelig stinker til det, hahaha.

Om jeg vil eje en 7 år ældre scooter som din, med en klam ulækker og grim udstødning til 200 kr, og som viser tydelig præg af og være ejet af en idiot, eller om jeg vil eje noget som står præcis som da den forlod butikken af, med alle papirer i orden og service overholdt (formoder jeg at de er)

Valget er nemt, og den var også afhentet hvis jeg ikke på Lørdag skulle til Fredensborg efter en aprilia sonic som fremstår i en sjælden stand. Vi er op mod jul og nytår, så jeg står ikke og vil til og indkøbe 2 maskiner, og derfor jeg ikke køber hotten. Derudover er der heller ikke plads i skuret t il 2 mere, og derfor endnu en grund til at jeg ikke kører efter den.

ALLE som har fulgt nogenlunde med, vil vide at jeg køber maskiner for og tjene, og intet andet. Din hot er grim, snart 8 år gammel, og på ingen måde det samme værd som den som der bliver linket til på dba.

Jeg kunne UDEN problemer købe den, skære 5000 af km tallet, og skyde den afsted for 5000-6000 kr, da jeg er sikker på at HVIS den er holdt efter alle forskrifter, at den forsat kører som var den ny.

Jeg ved IKKE om billedet er nogle måneder gammelt, da annoncen først er postet IDAG, så det skal jeg ikke kunne argumentere for.

Hvorfor overhovedet åbne kæften hvis du taler uden forstand? Vamle og ulækre menneske.

• #18   18. dec 2013 Udover det kan skjoldene som sidder på DIN Hot 50 købes her, for kun 800 kr.
    http://www.kgi.dk/product-3286-430.php

Skulle skjolde til 800 kr, kunne forøge værdien på en hot 50 fra 2006 så meget, at du kan få 5500? Hahahaha, du har da virkelig fundet en som er blevet taget i røven, hahaha.

• #19   18. dec 2013 ved sgu ikke hvem der tager hvem i røven katjing.... ?
    når du snakker om at bare skære 5000 km av den hot og så sælge den for 5000-6000 ? JEG ville sgu ikke lave nogen handel med dig fusker!! smiley
    men godt du informerer mig såvel som andre om at du er en stor fusker! smiley

• #20   18. dec 2013 Jatak, Hallur smiley Lol. spøg til side. Jaja , og så når man ringer, eller er på vej for at hente det.. ej er kommet til at ødelægge købspapirerne smiley dem tog stormen.. bagefter åd hunden dem, sked dem ud, begravede.. gravede ud igen 6 måneder senere og så eksploderede lortet sgu. aarh.... aarrrrhhhh.....

Altså en scooter kan sgu da SAGTENS køre så meget? de kan også over det dobbelte da. Man skal bare sørge at skifte slid-dele og lave en bette service (som somregel også medfører slid-dele (som ikke skal købes i thansen jatak) ) Og så kører den da bare derudaf, afhængigt af mærke og model.

• #21   18. dec 2013 Hallur

Smut hjem til krakkemutland smiley
    Jeg siger at det kunne en eventuelt person gøre, da folk er super gode til det herinde. Man ser RMX/SMX som alle ikke endnu har rundet 10.000 km, men som alle er fra 2001-2004, altså alle er over 10 år gamle, og de har haft mange ejere. Tænk hvis de ikke brugte maskinerne flittigt, og alligevel aldrig kom over 10.000 km, trods af mange ejere i maskinens levetid.
    Det signalere da kun at en af tidligere ejere må have fusket med speedometeret. Andet kan ikke være rigtigt, og derfor kunne de gøre det samme med den her smiley

• #22   18. dec 2013 katjing... du bare en klam fusker... prøv dog og tag dig sammen... du er virkelig et særtilfælde af et dumt menneske....

• #23   18. dec 2013 * lorte individ af et menneske af være..

derudover er du også racist.... tag dig sammen... man kan godt høre det ikk er dig der er den hurtigste knallert på havnen smiley

• #24   18. dec 2013 trist at høre en så dum 26 årig... stakkels dk.. over and out! smiley

• #25   18. dec 2013 Hvad er der nu galt med at være racist? De største racister her er sgu dem, ordet EKSISTEREDE knapt nok da de ankom dengang i 70'erne. Hvem tror du bruger ordet racist mest? Jeg tror ikke at det er os , danskere ihvertfald... Og hvis i ikke kan se den negative effekt de har på vores land - så er i kraftedeme naive. Jeg skærer IKKE alle under en kam, jeg kan stolt sige at jeg er racist OG har flere udlændinge som venner. Men dem der ikke kan finde ud af det - smut dog. Nej, du skal ikke sidde 8 år.. OG SÅ UDVISES. UD.. farvel.. bye.. så må jo lave en aftale med et fængsel fra deres banan stat, i dont really care.. Når bilka ikke kan pynte op fuldt ud længere, og bliver nød til at tysse ned på alt julehalløj.. når vores fucking unger ikke må få sig en leverpostej mad, eller en skive hamburgerryg fordi at måske 70% i den børnehave er udlændinge.. Fuck no?! så må man sgu da bare købe ind til begge.. Man har selv været med til at vælge de kom herop i sin tid (hvilket åbnede vejen for mange af de andre for hey, danmark er jo et land vi må komme ind i uden problemer)..... Det kan da ikke passe at en fuldblods DANSKER's rettigheder skal nedsættes pga. at en eller anden ko med en sort sæk over hovedet hellere vil have Kosher..... fandeme nej. Der går min grænse satme.. Dem der kan finde ud af det, må gerne blive her.. På den betingelse af at de integrerer sig, istedet for at formere sig som kaniner, og have boet her i 20 år og stadig snakker det mest usle dansk ever.. nej nej nej mand. Og det ryger mine skattekroner til..... bah.

• #26   18. dec 2013 Emil trykker like til hans egne beskeder smiley

Den her købte jeg for 2500 kr.
    http://www.scootergalleri.dk/galleri/331466-pgo_hot_50
    Med original købskvittering, kun 1 ejer.

Det lyder da næsten til at jeg skulle have købt samme skjolde til den som Emil gjorde, for kun 800 kr. Så kunne jeg have skudt den afsted for 5500 kr, da den ikke kan blive nyere uden der skal benyttes nummerplade smiley <3 smiley

Sødt en perle og en homo retter sig mod mig........... loooooooooove it smiley

• #27   18. dec 2013 Indvandrere udnytter ordet racist.. De bruger ordet til at fremskaffe sig rettigheder, og fratage os vores..
    Det er derfor vi ikke må have en ordentlig grænsekontrol,, Det er derfor vi ikke må ransage assylcentrene, selvom en pige ved at hendes mobil er derinde, og hun har satme arbejdet for den, men hvad har indvandreren? Han har kørt en tur i en stjålet bil, og brudt ind i pigens hjem eller hvordan han nu har stjålet mobilen..
    -Har også mange udenlandske homies, som opfører sig ordentligt, men der er satme for mange som skrider på vores gæstfrihed!

• #28   18. dec 2013 # 27
    HØRT^

• #29   18. dec 2013 Her ser vi den x-hot under min profil

http://www.scootergalleri.dk/galleri/333955-pgo_x_hot

Og her ses den nu på den blå avis, efter ham der købte den af mig for 4000 har sat den til salg

http://www.dba.dk/super-pris-pgo-x-hot/id-1004830356/

Jeg gav 2000.
    Jeg solgte for 4000.
    Og nu vil den nye ejer selv prøve og tjene på den.

ALLE der køber af mig tager herfra med en følelse indeni, som man får når man får gjort sig en god handel, og jeg lader dem tage herfra med en følelse i mig, hvor jeg ved jeg har tjent penge, men samtidig solgt noget til en billig pris til dem.

Mindes ikke hvornår det endnu IKKE er sket.

Så fusker er jeg i hvert fald ikke, og ud af de 200 handler jeg har gjort, der har ingen beklaget sig over det mindste.

• #30   19. dec 2013 den kunne du da godt ha fået mere for! smiley

• #31   19. dec 2013 Yep, men jeg går kun op i og tjene hurtige penge.

• #33   19. dec 2013 Tror din mor går til spotpris katjiiing... ude på istedgade...

• #34   19. dec 2013 emil j.. modent at snakke om hans mor..

• #35   19. dec 2013 Mejdal

Grin af ham istedet.
    Han får sin ønskede opmærksomhed, og har lige spurgt om min adresse over PB smiley

• #36   20. dec 2013 #35
    Han vil ha dig for sig selv smiley

Kommentér på:
Det da en spot pris ;o)

Annonce