{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Hvad er en FZ50 værd? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvad får folk egentlig for dem?
Hentede en scooter igår og manden som solgte den har haft den i 10¨½ år og ikke engang kørt 1000 km på den (eller hans søn har ikke engang i de 10½ år)

Han havde dog også fået en FZ50 foræret omkring samme tid får 10 års tid siden, men den FZ50 kunne ikke køre før han fik den, og det kan den forsat stadigvæk ikke.

Jeg har ikke rigtig set standen på den da det var lidt halvmørkt hvor den stod, men kurven, skjoldene osv.... så rimelig originalt ud.

Han spurgte om jeg kunne have interesse i den, for så kunne jeg bare tage den med, med det samme, og så kunne vi aftale noget med betaling på et senere tidspunkt, da han skulle til London.

Der var en revne i et skjold. Mener det var et af de skjolde mellem benene (et af inderskjoldene) men så det dog ikke selv, da han selv lige påpegede det uden at jeg så det.

Men ellers så den ret attraktiv ud. Den har i hvert fald ikke kørt de 10 år han har haft den, og kunne heller ikke køre da tidligere ejer havde den. Han fik den som sagt foræret, fordi at ejeren af den var død og den stod bare og flød. Så han fik den foræret af nogle nære til den afdøde.

Igen, jeg ved ikke helt hvad stand den er i osv... men yderskjoldene så rimelig fine ud, af hvad jeg kunne se, men hvor stor en opgave mon det er og få sådan en spand til og køre igen, og hvad kan gensalgsværdien mon være hvis den fremstår pænt og originalt? Farven kan jeg ikke helt huske, men så lidt lysebrun ud, uden rigtig og være brun.

Andre forumemner med "Hvad er en"
hvad er en
hvad er en frempind ? Fra doppler ++???????
Skrevet af: Nellemann ! Dirty-Southern-Riderz ! - 8. jan 2007

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er en FZ50 værd?
Kommentér på:
Hvad er en FZ50 værd?

Annonce