{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Slå en 16 årig hvalp ihjel? {{forumTopicSubject}}

En som skulle have lyst, som alligevel bor nær Viborg? smiley

16 årig hvalp søgte lås, han får en henvendelse fra mig af, om at jeg har en abus kædelås til 300 kr, som er 180cm lang.

Han vil skrive over telefonen, fair nok, og spørger så om hvordan han kan tro på mig. Derefter spørger han om han må få billede af mit sygesikringsbevis, kørekort og pas. Det må han, men jeg streger dog cpr-nummer ud og billede ud, af han ikke skal bruge det til noget.

27. December søger han en lås, og 30. December havde han fødselsdag, men skulle lige forbi Nordea og overføre pengene. Han siger de først åbner for overførsler 13:00 og der var over en halv time til. Jeg troede at han ventede, så jeg sad og holdte øje med min netbank, til og med omkring 13:00. Intet blev overført og skrev så til ham og spurgte om han havde fået det gjort. Han var ikke i banken, men regnede med og ville tage derop 14:00 og overføre. Dette får han heller ikke gjort, da hans puch ikke kan starte (lige pludselig åbenbart, haha). Næste dag er det nytår, så der kan man jo ikke. Torsdag har de åbent igen, men der gad han ikke.

Igår, Mandag spurgte jeg om formiddagen om han gjorde det idag. Det ville han lige skrive til mig senere om han gjorde. Hørte intet fra ham hele dagen, på trods af at jeg skrev 10 gange.

Pakken blev gjort klar til sending den 30. December + jeg den 30. December holdte øje i 3 timer på min netbank, uden grund.

Har igen skrevet til den 16 årig hvalp idag, uden svar.

Skulle vel ikke være en nær Viborg som kunne tage forbi knægten og spørge om han tilfældigvis skulle have mistet sin telefon, eller bare er hoppet fra uden og ville sige det? Hans nummer kan tastes ind på krak.dk og så dukker der en adresse op. Hvis han er hoppet fra uden grund og uden og gide sige det, så må i gerne slå hvalpen ihjel. Ikke fordi jeg har gjort den klar til og blive sendt, eller for de 300 kr. Men for og have spildt 11 dage af mit liv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slå en 16 årig hvalp ihjel?
  • #1   7. jan 2014 Jamen tillykke. Velkommen til virkeligheden, gå du ud og slå ham ihjel så vi kan få endnu flere tumper i spjældet! smiley

• #2   7. jan 2014 Ja, det er direkte latterligt at høre på det det der. Se hvad du får ud af det smiley

• #3   7. jan 2014 Til og starte med skal man jo bare tage forbi Viborgvej nummer xx / xxx for og se om gutten er hjemme, og måske høre forklaringen på om hvorfor der ingen lyd er fra knægten smiley
    Man ser jo han dagligt er online herinde, så der er ingen undskyldning for ikke og kunne kontakte en smiley

• #4   7. jan 2014 Katjing, du får det satme svært i livet, hvis du vil slå folk ihjel i form af et afslag på en privathandel..

- så lige du havde noget runner halløj, ligger du inde med std cylle, udstødning og karburator? Svar evt i pb.

• #5   7. jan 2014 Tumpe? Latterligt at høre på?
    Det er da klart, at han ikke vil finde sig i at en doven lille knægt, ikke kan tage sig sammen, og få overført de skide penge, men bare spilde hans tid..!
    Jeg bor nær viborg, men gider ikke køre derind, pga. en lille doven unge - og så vil jeg gerne holde min straffeattest ren smiley

• #6   7. jan 2014 Velkommen til overfladen har prøvet det før, dog gik der noget længere tid end sølle 11 dage lad dog vær med at sælge den til ham?

• #7   7. jan 2014 Mejdal

Lige nøjagtig. Knægten kunne eventuelt have skrevet for over 1 uge siden at han ikke var interesseret, fremfor IGÅR (ca 24 timer siden) og skrive at han lige finder ud af senere om han tager ned og overfører. Når knægten så ike svarer på over 10 beskeder i løbet af dagen eller opringninger, og idag HELLER IKKE svarer på sms beskeder, eller på nogen måde tager kontakt til mig på herinde, så ber man om en på hovedet. Havde knægten for 1 uge siden sagde at han ikke var interesseret alligevel, fair nok. Så får jeg besked om det. Så får jeg ikke spildt 1 uge mere på at han i virkeligheden ikke gider købe den, og så kunne jeg have sat den til salg igen, selvom jeg havde brugt tid på og pakke den, dropet træning den 30. December for og holde øje med min netbank, for og se om hvornår pengene gik ind, selvom han var taget hjem og ike gad tage ned i banken igen osv..

Og så kunne jeg have sat en abus lås på 180cm til salg herinde til 300 kr igen, og have fundet en anden køber, da prisen jo ikke ligefrem er urealistisk for en så lang og dyr lås. Men dette har jeg ikke gjort, fordi at jeg netop havde en handel med en hvalp på 16 år fra Viborg.

• #8   7. jan 2014 har skam også prøvet det mange gange..
    er satme også træt af folk der skriver "vil du bytte din rmx med min lorte scooter - kan ikke putte penge oveni, fordi jeg ikke har nogle penge.." smiley

• #9   7. jan 2014 Kom videre i livet?

Har oplevet det der mange gange og der er det bare om at komme videre

• #10   7. jan 2014 Helt erligt smiley gutten har ingen penge indse det og sæt låsen til salg igen smiley nu er den jo pakket og klar så slipper du for det næste gang ...

De fleste har sq netbank på mobilen idag makker, så den med at side og holde øje er da vidst bare fordi du ikke har andet at give dig til alligevel... så der hvor jeg ser det har han da bare underholdt dig ..

• #11   7. jan 2014 Jeg pakker af princip aldrig noget før jeg kan se pengene på kontoen. Og hvorfor ikke aftale med manden at han skal sende en sms når pengene er overført, frem for du sidder og glor på skærmen og venter. I disse tider forventer jeg sådan set også at du er indehaver af en smartphone og nordea har bestemt en smartphone app så man kan tjekke sin netbank uden at være hjemme.
    Gu er det røv træls at glippe en handel men at du har valgt at bruge din tid på den måde når der er 1000 andre måder at gøre det på fatter jeg ikke. Og hold da skidtet åbent for bud til du får pengene. Intet er solgt før der er overført penge eller man kender dem man sælger til. Specielt ikke herinde. Og nu var det trods alt ikke 5000 kr men kun 300 vi taler om....

• #13   7. jan 2014 Hvad er problemet lige.? Du har ikke sendt pakken endnu. Det vil sige du har ikke mistet noget. lad dog den lille knægt være.
    han gider åbentbart ikke at have den alligevel.

Kommentér på:
Slå en 16 årig hvalp ihjel?

Annonce