{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.654 visninger | Oprettet:

Fucking gamle nar! {{forumTopicSubject}}

Hvad fuck sker der for gamle mennesker nu til dags?

Historien:
Jeg skal ned og hæve lidt penge, i den by jeg nu bor i. Jeg stiller min ny renoverede scooter på fortovet (ikke så den står i vejen) lader den stå i tomgang, da den skal køres til. Begynder på at hæve mine penge, da en gammel alkoholiker siger meget bestemt, at min scooter ikke må stå på fortovet, ifølge den danske lovgivning.. Jeg siger stille og roligt at det ikke er noget han skal bestemme/blande sig i, da den hverken står i vejen for ham eller andre.. Han bliver ved med at stå og diskutere om hvorledes den skal trækkes over på parkeringspladsen 2-300 meter længere væk... Jeg siger "slap nu af, jeg kører om lidt så gå du bare videre med din hund" Han siger så "skal jeg rykke den for dig? så skal jeg nok køre den væk" Jeg siger så "det vil jeg ikke råde dig til" og vender mig mod hæveautomaten og færdiggøre det jeg nu var i gang med... Da jeg hører min scooter for mange omdrejninger.. Slam siger det og den bliver kastet hen ad vejen. Den eneste kommentar narren har til det "ups den gled" Jeg siger så "hvad fanden tror du laver din gamle idiot? du skal sgu da ikke røre ved min scooter!" Han vender sig om og går sin vej...

Hvad fanden sker der? De ejer sgu da ikke hele verden?!

Mind Your Own business!

Resultat Lange ridser ned ad siden, bøjet styr, ødelagt styr konsol, smadret greb og håndtag, og benzin lækage på 1-2 liter...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fucking gamle nar!
Kommentér på:
Fucking gamle nar!

Annonce