{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.997 visninger | Oprettet:

Langtur på scooter {{forumTopicSubject}}

Seriøs langtur ... Henad 8000km

En udfordring imellem 2 kammerater på hver sin scooter.. Begge mener vi har købt det bedste mærke

Han skal køre PGO big max ~2005 AC sports trimmet

Jeg snupper min "nye" runner (Fra omkring år 2000)

Bliver også sports trimmet til turen ... Noget 70ccm støbejern LC self smiley

Turen går til Nordkapp og retur 3500-4000km hver vej

Tror i vi begge når frem og retur igen uden nedbrud ?

Sidste sommer tog vi turen DK - Nordkapp - Gilbratar - DK i en golf 2 GTD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langtur på scooter
  • #1   23. mar 2014 Hvis i køber kvalitets tun, og alt bliver rigtigt indstillet osv, burde det ikke være noget problem smiley Dog havde jeg nok skiftet krumtapsleje smiley Og husk at køre på noget kvalitets olie smiley

• #2   23. mar 2014 Hvis de er lavet 100 % efter bogen, og de kører 100 % rent, så skulle de jo teoretisk kunne kører langt mere end kun 8000 km.

• #3   23. mar 2014 Ved ikke hvad kammeraten har tænkt sig men jeg overvejer et trophy kit også den wild lion jeg køre med nu eller noget andet lovligt ligende udstødning.. Ved at norsk politi ikk kan lide knækpotter ellers er de ret ligeglade med 2 hjulerne (Boet der i over 4 år)

Skrøden Min gamle tyffe smed over 10hk og tror den nåede henad 10.000 på et år uden at være åbnet for andet som ruller og dyse.. Nogenlunde samme opsæt jeg vil ramme på runneren da jeg ved det kan holde og trækker rigtig godt

• #4   23. mar 2014 Også alligevel ikke Skrøden: Har aldrig rigtigt set eller hørt om noget tun, som kunne klare 8000 km i et rap. Men kan self godt være der er noget der er gået forbi min næse smiley

• #5   23. mar 2014 Æ Formand! (KLSG) Tak vi skal ikke køre det i et hug .. Men det bliver da nogen KM pr dag ... Men har kørt "langture" på scooter før
    For 10 år siden da var vi jo nogen som kørte på vores tunede scootere når der var træf i bla Århus og på Als

Gav sku mange fede ture.. Sjældent man behøvede at køre alene

• #6   23. mar 2014 Hvis en original cylinder kan holde til at køre 40.000 km, så kan en tuncylinder også holde til 8000. (Det er en speedfight 2 der har kørt de 40.000, selvfølgelig med nyt motorolie, ruller osv. men original cylinder var det)

• #7   23. mar 2014 Film en masse fra turen og del det med os. smiley Lyder spændende.

• #8   23. mar 2014 Skrøden: Ja, det er rigtigt at en std cylinder kan køre en masse km... men har bare aldrig set en tun cylinder der har kørt 8000 km smiley Men derfor kan det jo stadig godt være at den kan det smiley

• #10   23. mar 2014 Malossi Sport.
    Det skidt kan klare mosten,
    Men skift du alle "Slid dele" inden tur

• #11   23. mar 2014 Min søs kørte på en hot 50 langt frem og tilbage til job for nogle år siden, den havde polini sport 70ccm og polini vario, udstødning var blindrør fjernet. resten std, dog med de tunge ruller der fulgte vario da den var rarest at køre med leve omdr, den kørte 85km/t
    Vi skiftede stempel ring for hver 10000km og hun kørte 25000km så blev den stjålet,

• #12   23. mar 2014 Jo, skiftede også ruller ved de 10000km service, og engang hovedlejer det var mellem 15000 og 20000km kan ik huske det, men siger bare at det fint kan holde til snolde 8000km

• #13   23. mar 2014 Der fik jeg så beviset på at tun godt kan køre mange km... tak for det Allan smiley

• #14   23. mar 2014 Tror de alm tun cylindre holder lige så godt som std, bare man overholder stempelring levetiden og skifter før de knækker pga slid. Men lejer holder kortere tid end hvis man kørte std. Men 15000km kan de fleste nok holde med mindre de lader motor arbejde ved 10000+ omdr

Kommentér på:
Langtur på scooter

Annonce