{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoo
  • #1   5. apr 2014 Gør de fleste ikke det med forældres underskrift?

• Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   5. apr 2014 Problemet er at min mor vil ikke have det så kan ikke få hendes og min far er alkoholiker og har derved mistet retten til at underskrive sådanne ting på mine vejne

• #3   5. apr 2014 Ja okay. Men hvis du bor hjemme ved din mor, så bestemmer hun jo stadig over dig. Men din far kan jo godt skrive en underskrift, selvom han ikke har ret til det. Det ved tatovøren jo ikke noget om.

• Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    apr 2014

#4   5. apr 2014 nej det kan du have ret i men det er til gengæld heller ikke alle tatovører der tatoverer u/18 med underskrift fra forældrene

• #5   5. apr 2014 Okay. Det syntes jeg ellers de fleste gør. Men det er vel bare ringe rundt og høre.

• #6   5. apr 2014 Du kan blive tatoveret ved den som bruger blæk der æder din hud. Tvivler på år nogen professionelle med godt omdømme vil gøre sådan noget underskrift eller ej

• Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    apr 2014

#7   6. apr 2014 det var ikke ligefrem folks mening jeg spurgte om...

• #8   6. apr 2014 Det var dog et brugbart svar du burde overveje selvom du ikke tænker over det Homie

• #9   6. apr 2014 Lad mig gætte hvad du skal have tattoveret???? dit efternavn ikke??

• #10   6. apr 2014 Om en tatovør får forældres underskrift eller ej, det er faktisk pisse ligemeget. Det er stadigvæk ulovligt... Tatovøren vil bare ik have problemer med ens forældre, så jeg foreslår at du ringer til nogle "små" tatovør forretninger i dit område og spørger, om de vil på dig smiley

• Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    apr 2014

#11   6. apr 2014 Tak MT
    Og Marcus nej vil gerne have tatoveret mine søskendes navne
    Og Tuners ja det er rigtigt nok men der er da ingen grund til at gå ind og svare på sådan et emne når det ikke var det jeg spurgte om, jeg er da godt klar over at det kan være farligt.

• #12   6. apr 2014 Du er tydeligvis lavt socialt stillet og fylder du dig selv med tatoveringer, så holder du dig selv nede i sølet.
    Der er ingen af de højt socialt stillede personer i DK med lang uddannelse, som fylder deres krop med den slags lort.

Mit gæt er at du inden du er 20år allerede har taget din første roids kur.
    Det er mest udbredt blandt de lavest socialt stillede.

Det giver massere af fisse fra dumme blondiner at fylde sig med stereoider og tatoveringer, men knap så fedt når man er 40år og de allesammen er udtværede og knoppen er fyldt med kalk, levercyster osv.

Har du ikke læst om at rigtig mange tatovører bruger autolak eller printerblæk?
    Hvis en tatovør går med at tusse en 17årig, så er han sgu nok også tilbøjelig til at bruge autolak eller printerblæk.

Du bor i lejebolig og begge dine forældre har en kort uddannelse «-- et seriøst gæt.

pøj pøj med autolak og printerblæk under huden.

Vælg i det mindste nogle farver som kan fjernes med laser, så du har en reel fortrydelsesmulighed.

• #13   6. apr 2014 Arhh com on Tommy.
    Det der er sådan noget man kan holde for sig selv.
    Jeg vil da overhovedet ikke afvise at tanken selv strejfede mig, af det du siger...

• #14   6. apr 2014 Tak for støtten Oliver.
    Det er netop den slags, som en 17årig skal høre.
    Han er på vej ud i at plastre sin krop til med farver som aldrig går væk og som i værste tilfælde kan efterlade både ar, voldsomme reaktioner som kræver at huden skal fjernes helt, samt at han ikke aner hvad der ender under huden.
    At det er hans søskendes, synes jeg faktisk er en god tanke, men han bør altså vente til han er voksen og bør faktisk også vente til at der kommer krav om godkendte farver hos tatovererne.

Jeg kan kun sige at han som minimum bør vente til han er 20år.

En sidste note herfra, er at han bør få det lavet et sted, hvor at det kan dækkes af shorts og t-shirt.
    Det er jo ikke alle der synes at tatoveringer er pæne.

• #15   6. apr 2014 Jeg er helt enig, hans historie lyder for at sige det mildt "træls"

Men for guds skyld vent da med at få det lavet. Hvorfor have så travlt med det ? smiley
    Du har hele livet
    Du er 16 år.
    Du burde koncentrere dig om hvor nice en scooter du kan få istedet for, eller damer f.eks. Det er vidst noget der aldrig går af mode smiley

• #16   6. apr 2014 Oliver - Jeg er selv 16, og fik min første tatovering for nok næsten 1 måned siden... Jeg ved ik hvorfor, men jeg kunne simpelthen ik vente. Jeg elsker tatoveringer, og synes bare de er fucking fede - Har drømt om en tatovering lige siden jeg var helt lille smiley Måske det er noget af det samme han tænker...

-Forstår dog også dig fuldt ud, fordi ja, man har jo hele livet til at gå med skidtet smiley

• #17   6. apr 2014 7400 -MT du har et helt liv til at fortryde det.
    Om ikke andet, så kan man fortryde placeringen af den, hvis den sidder uheldigt i forhold til en erhvervsliv.

Hvis man bare vil være nedriver, maler eller lign, så er det ligegyldigt hvor den sidder.
    Men vil man noget mere end bare det, så tænk over hvor du får den lavet.

• #19   6. apr 2014 De kan få en bøde efter de nye regler som vist nok er pænt høj

Kommentér på:
Tattoo

Annonce