Stoppet. IGEN... Stoppet. IGEN...
Så blev jeg desværre stoppet igen på min bws. Der var ingen smutveje i nærheden så stoppede bare ned det samme. De spurgte om knallert bevis og forsikrings bevis og sagde så jeg ikke havde forsikring på, men viste så knallertbevis, hvor han så siger "er du i familie med T****s H*******g, ja det min bror, okay, så får du lige lidt rabat for han er altid flink ved mig når jeg snupper ham i noget sagde den kørte 75ca osv. De gik den igennem med lys osv. De sagde så at baglygte pæren var gul (skal være rød), nedslidt bagdæk, tunet self og lidt andet men blev kun sigtet for manglende forsikring fordi jeg har den bror som jeg har.
Ham den ene betjent begynder at snakke om at jeg skal passe på, for anden gang jeg bliver taget, blir scooteren joo konfiskeret, spiller jo bare lige med på den uden at sige at jeg faktisk blev stoppet i november sidste år på en Sx der kørte 88,5.
Endte med en bøde på 1000kr. Lidt heldig er man vel altid
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767
mar 2007
Følger: 73 Følgere: 79 Scootere: 8 Emner: 118 Svar: 979
apr 2013
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 13 Emner: 42 Svar: 1.089
jun 2011
Følger: 90 Følgere: 90 Scootere: 22 Emner: 83 Svar: 1.848
Ej det lækkert nok jo! Du sgu heldig
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 6 Emner: 130 Svar: 1.724
Fik bøde for og have medbragt passager og for ingen forsikring, fordi jeg stoppede med det samme (den var ved og løbe tør, haha) og var ærlig omkring om den var ulovlig eller ej.
Så ja, det kan nogle gange godt betale sig og standse og være ærlig. Det er dog eneste gang jeg frivilligt er standset på en ulovlig knallert
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 204
Den ene fik en bare en advarsel fordi at han stoppede med det samme.
Den anden prøvede at stikke af, og endte med en bøde på 1500,-
-Det kan sq godt betale sig bare at stoppe
mar 2007
Følger: 73 Følgere: 79 Scootere: 8 Emner: 118 Svar: 979
Stoppet. IGEN...